Kraljević, Nenad (2006) Marketing u malim obiteljskim hotelima. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (330kB) |
Sažetak
Obiteljski i mali hoteli predstavljaju budućnost su hrvatskog turizma jer omogućuju ruralni razvoj , bez velike betonizacije, uklapanje u turističku destinaciju u kojoj se nalaze, ali što je najvažnije, poseban odnos prema turistima. Malo obiteljsko hotelijerstvo u Hrvatskoj, a posebno u Istri u mogućnosti je ostvariti sve svoje ciljeve i ciljeve gospodarstva u cijelosti i to bude li u svojoj djelatnosti primjenjiva koncepciju marketinga. Dakle, sve veća potražnja u svijetu, a i u Hrvatskoj, te činjenica da je malo obiteljsko hotelijerstvo u naletu naspram stagnirajućem masovnom turizmu, te veliki napori koje ulažu Ministarstvo turizma, mora prometa i razvitka, Nacionalna udruga obiteljskih malih hotela, te Hrvatska turistička zajednica u razvoj ovog sektora, bitno su utjecali da se upravo tematika marketinških djelatnosti u ponudi malog obiteljskog hotelijerstva odredi kao jedan od najutjecajnijih faktora koji će doprinijeti razvoj i uravnotežavanju turističke ponude Istre. Možemo ustvrditi da trenutnu situaciju u turističkoj ponudi u Hrvatskoj karakterizira prezasićenost ponude privatnog smještaja i nedostatna ponuda smještaja u malim obiteljskim hotelima i pansionima. Sagledavajući u ukupnoj turističkoj ponudi, mali obiteljski hoteli mogu biti ishodište za stvaranje hrvatske prepoznatljivosti. Hrvatska, a posebice Istra, ima sve važne i relevantne preduvjete da postane važna turistička destinacija s ponudom malih obiteljskih hotela i to ne samo u Europi nego i u svijetu. Ovaj segment selektivnog oblika turizma stalno će jačati zahvaljujući njegovoj fleksibilnosti i konkurentnosti koja se temelji prvenstveno na kvaliteti. U svakom slučaju - hotelijerstvo obiteljskog tipa jedan je od glavnih aduta hrvatskog turizma u godinama koje slijede.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2006_35 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 13 Jan 2012 13:09 |
Zadnja promjena: | 13 Jan 2012 13:09 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/955 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |