E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Poslovno planiranje sa primjerom autokampa "Polari", Rovinj

Matas, Brajan (2006) Poslovno planiranje sa primjerom autokampa "Polari", Rovinj. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (603kB)

Sažetak

Osnovna teza ovog rada je usporedba procesa poslovnog planiranja i izrade poslovnog plana jednog poslovnog subjekta iz prakse sa teorijom o poslovnom planiranju. U uvodnom dijelu rada naglašena je važnost planiranja kao podloge za uspješno poslovanje u današnjem poslovnom okruženju. U prvom poglavlju objašnjeno je poslovno planiranje kao proces koji se temelji na samoj misiji poduzeća a date su i definicije planiranja poznatih stručnjaka iz svijeta ekonomije. Naglašena je važnost planiranja, njegova svrha i funkcije kao i problemi koji se mogu pojaviti te zahtjevi koje planiranje mora ispuniti kako bi bilo proizvelo željene efekte. Drugo poglavlje objašnjava spregu planiranja i kontrole koja je podjednako važan proces. Daje odgovore o realizaciji poslovnih planova, a djeluje kao detektivni i korektivni faktor planiranju. Postoji više vrsti kontrole i ona se vrši na više razina. Proces izrade poslovnog plana problematika je koja je obrađena u trećem poglavlju. Kod kreiranja poslovnog plana postoje koraci koje se mora poštovati: od postavljanja operativnih ciljeva do financiranja istih; od tekućeg financiranja do dugoročnog financiranja investicijskih projekata. S obzirom da obrađeni poslovni subjekt posluje u turističkom sektoru, važno je govoriti o osobinama turizma i turističkog poslovanja. Četvrto poglavlje objašnjava upravo aspekte suvremenog turizma koji se moraju uzeti u obzir pri planiranju poslovanja. Središnji dio ovog rada nalazi su u posljednjem, petom poglavlju. Nakon što je izložena teorija o poslovnom planiranju, dolazi se do primjera iz stvarnog poslovnog svijeta. Dati su odgovori na pitanja kako se izabrani poslovni subjekt priprema za izradu godišnjeg poslovnog plana, kako se analiziraju podaci prijašnjih poslovnih godina, na koje se pokazatelje treba oslanjati, kako planirati marketinške aktivnosti, kako se odlučuje o investicijskim projektima, kako se planiraju kadrovi itd. Na koncu slijedi zaključak o sličnostima i različitostima teorestke i realne, praktične, strane poslovnog planiranja.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2006/62
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.1 Ekonomska znanost. Osnovni ekonomski pojmovi, teorija. Vrijednost. Kapital. Fondovi > 330.101.542 Mikroekonomija
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 20 Jan 2012 10:11
Zadnja promjena: 20 Jan 2012 10:11
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/983

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku