Čano, Amir (2006) Politika cijena u subjektima turističkog posredovanja. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (434kB) |
Sažetak
Turizam kao gospodarska grana duboko je ukorijenjen u povijest Istre, ali isto tako ima i ključnu ulogu u njenoj budućnosti. Tendencija porasta općeg životnog standarda u svijetu nagovještava razvoj turizma te tako ostavlja prostora za cijeli niz posrednika da svojim djelovanjem doprinesu njegovu razvoju. U suvremena turistička kretanja uključuje se veliki broj subjekata, ali ipak kao najvažniji oblik posredničkih organizacija ističu se turističke agencije koje približavaju ponudu potencijalnim potrošačima te daju doprinos formiranju i plasmanu turističkog proizvoda. Ovaj diplomski rad strukturiran je na način da se kroz 4 cjeline nastoje obraditi činjenice bitne za temu “Politika cijena u subjektima turističkog posredovanja”. Nakon uvoda drugo poglavlje daje informacije o turizmu i subjektima u turističkom poslovanju, treće poglavlje vezano je za turističko tržište i ulogu turističkih agencija, u četvrtom pažnja je usmjerena na politiku cijena u turizmu, dok peto poglavlje pokazuje kakva je praksa politike cijena na turističkom tržištu. Cilj ove diplomske radnje je spoznati koji sve faktori utječu na određivanje cjenovne politike u turizmu te prepoznati primjenu u praksi. Nastoji se ukazati i na specifičnosti turističkog tržišta u odnosu na tržište robne razmjene i u kojoj mjeri to utječe na cjenovnu politiku. Pozornost je usmjerena i na troškove kao kategoriju koja je inače od presudnog značaja pri formiranju cijena. Kao praktični primjer poslužit će podaci dobiveni iz turističke agencije “Venezia Lines”, čija je primarna djelatnost brodski prijevoz putnika. Agencija djeluje na području Istre posljednje tri godine i na njihovu primjeru spoznat će se koji sve faktori imaju utjecaja na politiku cijena.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2006/65 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 20 Jan 2012 10:11 |
Zadnja promjena: | 20 Jan 2012 10:11 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/987 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |