Bodetić, Ana (2011) Specifičnosti prodaje i distribucije u hotelijerskom poduzeću. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (327kB) |
Sažetak
Predmet istraživanja ovog završnog rada je specifičnosti prodaje i distribucije u hotelijerskom poduzeću. Rad se sastoji od sedam dijelova, pri čemu je uža tematika rada obrađena od drugog do šestog poglavlja. U drugom poglavlju obrađuje se uloga marketinških aktivnosti u turizmu, definiraju se i upoznaju osnovne karakteristike marketinškog planiranja, kao i osnove organizacije i kontrole. Hotelijerstvo je osnovni uvjet razvoja turizma, ono je njegova odrednica. Turizam i ugostiteljstvo čine dva tržišna činitelja: potražnju i ponudu. Hotelijerstvo kao jedan od uvjeta razvoja turizma, postaje svojevrsna „industrija“ u kojoj ekonomski i organizacijski ciljevi, principi, postaju značajkom u efikasnosti poslovanja. Samo se hotelijerstvo s godinama sve više razvijalo te se povijest i razvoj hotelijerstva razvijalo sukladno s općim - društveno ekonomskim pojavama i kao takvo poprimilo različite oblike značaja. Tako da u hotelijerstvo sve više dolazi do tehnološko - tehničkih značajka, što dovodi do sve većeg razvitka hotela i samog poslovanja hotela. U današnje vrijeme postoje različite vrste hotela i smještajnih objekata pa se s time se podijelila karakterizacija hotela. O svim navedeni poglavljima raspravljamo u trećem poglavlju. U četvrtom poglavlju raspravljamo o ulozi marketinških aktivnosti u turizmu. Cilj nam je utvrditi ulogu marketinške aktivnosti u hotelu te kroz nju objasniti funkcije proizvoda, cijene, promocije i distribucije. Stoga se u ovom poglavlju raspravlja zasebno o svakoj od tih marketinških sastavnica u hotelijerskom poduzeću. Kao šta je i sama tema ovog rada, tako je naslov petog poglavlja a to je specifičnosti prodaje i distribucije u hotelijerskom poduzeću. Govoreći o ovom poglavlju možemo reći da ovdje objašnjavamo prodaju kao općeniti pojam te njenu ulogu u hotelu kroz organizacijski ustroj prodaje, prodajne politike i same usluge distribucijskih kanala. Kroz ovo ćemo poglavlje reći zašto nam je bitna prodaja, kako se ona odvija te zašto se koriste marketinški posrednici u prodaji. Da bi bolje razumjeli sam rad, uzet je primjer iz prakse, što znači da ćemo specifičnosti prodaje i distribucije objasniti na primjeru hotelijerskog poduzeća „ Arenatourista“, krečeći od same povijesti i razvoja poduzeća, kako on posluje i prodaje svoje proizvode i usluge koristeći distribucijske kanale.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/214 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 02 Mar 2012 07:46 |
Zadnja promjena: | 02 Mar 2012 07:46 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1021 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |