E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Specifičnosti prodaje i distribucije u hotelijerskom poduzeću

Bodetić, Ana (2011) Specifičnosti prodaje i distribucije u hotelijerskom poduzeću. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (327kB)

Sažetak

Predmet istraživanja ovog završnog rada je specifičnosti prodaje i distribucije u hotelijerskom poduzeću. Rad se sastoji od sedam dijelova, pri čemu je uža tematika rada obrađena od drugog do šestog poglavlja. U drugom poglavlju obrađuje se uloga marketinških aktivnosti u turizmu, definiraju se i upoznaju osnovne karakteristike marketinškog planiranja, kao i osnove organizacije i kontrole. Hotelijerstvo je osnovni uvjet razvoja turizma, ono je njegova odrednica. Turizam i ugostiteljstvo čine dva tržišna činitelja: potražnju i ponudu. Hotelijerstvo kao jedan od uvjeta razvoja turizma, postaje svojevrsna „industrija“ u kojoj ekonomski i organizacijski ciljevi, principi, postaju značajkom u efikasnosti poslovanja. Samo se hotelijerstvo s godinama sve više razvijalo te se povijest i razvoj hotelijerstva razvijalo sukladno s općim - društveno ekonomskim pojavama i kao takvo poprimilo različite oblike značaja. Tako da u hotelijerstvo sve više dolazi do tehnološko - tehničkih značajka, što dovodi do sve većeg razvitka hotela i samog poslovanja hotela. U današnje vrijeme postoje različite vrste hotela i smještajnih objekata pa se s time se podijelila karakterizacija hotela. O svim navedeni poglavljima raspravljamo u trećem poglavlju. U četvrtom poglavlju raspravljamo o ulozi marketinških aktivnosti u turizmu. Cilj nam je utvrditi ulogu marketinške aktivnosti u hotelu te kroz nju objasniti funkcije proizvoda, cijene, promocije i distribucije. Stoga se u ovom poglavlju raspravlja zasebno o svakoj od tih marketinških sastavnica u hotelijerskom poduzeću. Kao šta je i sama tema ovog rada, tako je naslov petog poglavlja a to je specifičnosti prodaje i distribucije u hotelijerskom poduzeću. Govoreći o ovom poglavlju možemo reći da ovdje objašnjavamo prodaju kao općeniti pojam te njenu ulogu u hotelu kroz organizacijski ustroj prodaje, prodajne politike i same usluge distribucijskih kanala. Kroz ovo ćemo poglavlje reći zašto nam je bitna prodaja, kako se ona odvija te zašto se koriste marketinški posrednici u prodaji. Da bi bolje razumjeli sam rad, uzet je primjer iz prakse, što znači da ćemo specifičnosti prodaje i distribucije objasniti na primjeru hotelijerskog poduzeća „ Arenatourista“, krečeći od same povijesti i razvoja poduzeća, kako on posluje i prodaje svoje proizvode i usluge koristeći distribucijske kanale.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/214
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 02 Mar 2012 07:46
Zadnja promjena: 02 Mar 2012 07:46
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1021

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku