Paliaga, Marko and Franjić, Zoran and Strunje, Željko (2010) Methodology of valuation of cities' brands. Ekonomska istraživanja (2). pp. 102-111. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (287kB) |
Sažetak
Sve veći broj članaka i literature u Hrvatskoj i svijetu bavi se pitanjem primjene marketinga i koncepta brenda na gradove i zemlje ili mjesta u širem smislu (grad koji je urbanizirano, organizirano i funkcionalno oblikovano mjesto sa svim pripadajućim sadržajima i funkcijama). Sa stajališta prostornog planiranja i urbanog razvoja, literatura je usredotočena na makro perspektivu mjesta, na efikasno socijalno i ekonomsko funkcioniranje područja u skladu s ciljevima određene društvene i političke zajednice. Sa stajališta teorije marketinga i brendiranja, literatura je više fokusirana na marketing i brendiranje nacija a manje na segment gradova i gradića. To se posebno odnosi na hrvatsku i stranu literaturu i znanstvene radove u pogledu kreiranja metodologije za ocjenu vrijednosti gradskog brenda. Postoji samo nekoliko konkretnih istraživanja na ovom specifičnom polju a ovaj rad istražuje razloge za brendiranje gradova te pokušava postaviti teoretski okvir za procjenu gradskog brenda. Sa stajališta financija, vrlo je važno procijeniti u kojoj su mjeri marketing, budžet i ekonomski napori uloženi u stvaranje brenda doprinijeli novostvorenoj vrijednosti grada.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2/2010 |
Ključni pojmovi: | brendiranje grada, ocjena brenda, razvoj lokalnog gospodarstva |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing 7 Umjetnost > 71 Prostorno planiranje > 711.4 Urbano planiranje. Urbani razvoj. Izgrađena područja. Konurbacije. Naselja > 711.42 Vrste gradova, mjesta, naselja prema građevnom materijalu |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Sep 2012 11:34 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 08:46 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1187 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |