E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Methodology of valuation of cities' brands

Paliaga, Marko and Franjić, Zoran and Strunje, Željko (2010) Methodology of valuation of cities' brands. Ekonomska istraživanja (2). pp. 102-111. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (287kB)

Sažetak

Sve veći broj članaka i literature u Hrvatskoj i svijetu bavi se pitanjem primjene marketinga i koncepta brenda na gradove i zemlje ili mjesta u širem smislu (grad koji je urbanizirano, organizirano i funkcionalno oblikovano mjesto sa svim pripadajućim sadržajima i funkcijama). Sa stajališta prostornog planiranja i urbanog razvoja, literatura je usredotočena na makro perspektivu mjesta, na efikasno socijalno i ekonomsko funkcioniranje područja u skladu s ciljevima određene društvene i političke zajednice. Sa stajališta teorije marketinga i brendiranja, literatura je više fokusirana na marketing i brendiranje nacija a manje na segment gradova i gradića. To se posebno odnosi na hrvatsku i stranu literaturu i znanstvene radove u pogledu kreiranja metodologije za ocjenu vrijednosti gradskog brenda. Postoji samo nekoliko konkretnih istraživanja na ovom specifičnom polju a ovaj rad istražuje razloge za brendiranje gradova te pokušava postaviti teoretski okvir za procjenu gradskog brenda. Sa stajališta financija, vrlo je važno procijeniti u kojoj su mjeri marketing, budžet i ekonomski napori uloženi u stvaranje brenda doprinijeli novostvorenoj vrijednosti grada.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2/2010
Ključni pojmovi: brendiranje grada, ocjena brenda, razvoj lokalnog gospodarstva
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing
7 Umjetnost > 71 Prostorno planiranje > 711.4 Urbano planiranje. Urbani razvoj. Izgrađena područja. Konurbacije. Naselja > 711.42 Vrste gradova, mjesta, naselja prema građevnom materijalu
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Sep 2012 11:34
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 08:46
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1187

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku