Rajh, Edo and Ozretić Došen, Đurđana (2009) The effects of marketing mix elements on service brand equity. Ekonomska istraživanja (4). pp. 69-83. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (190kB) |
Sažetak
U radu se istražuje utjecaj odabranih elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost maraka u uslužnom sektoru. Na temelju pregleda relevantne znanstvene literature definirane su hipoteze o odnosu između elemenata marketinškog miksa, dimenzija tržišne vrijednosti marke i same tržišne vrijednosti marke. Provedeno je anketno istraživanje kako bi se prikupili relevantni empirijski podaci. Hipoteze su testirane metodom modeliranja strukturnih jednadžbi. Rezultati istraživanae upućuju na zaključak da neki elementi marketinškog miksa mogu imati negativan utjecaj na tržišnu vrijednost marke u uslužnom sektoru. Također, rezultati upućuju na zaključak o pozitivnom utjecaju oglašavanja, zaposlenika, fizičkog izgleda mjesta pružanja usluga, razine cijena i procesa pružanja usluga na tržišnu vrijednost marke u uslužnom sektoru. Na temelju rezultata istraživanja autori zaključuju o važnosti strateškog pristupa u upravljanju markama u uslužnom sektoru, pri čemu se tržišna vrijednost marke nameće kao bitan dugoročni cilj upravljanja markom. Doprinos ovog rada se sastoji u identificiranju utjecaja pojedinih elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke u uslužnom sektoru, te u utvrđivanju važnosti strateškog pristupa u upravljanju markama u uslužnom sektoru.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 4/2009 |
Ključni pojmovi: | tržišna vrijednost marke, marka usluge, strateško upravljanje markom, marketinški miks |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.6 Trgovinska organizacija i praksa. Roba. Usluge > 658.626 Roba s trgovačkom markom ('brandom') |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Sep 2012 11:38 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 09:26 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1254 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |