Devlić, Ivana (2011) Google tražilica – čimbenici tržišnog uspjeha. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Kroz posljednjih 15 godina svjedoci smo eksplozivnog rasta Interneta, weba i samim time web tražilica. U istom tom periodu Google tražilica se nametnula kao tržišni i tehnološki lider. Cilj ovog rada je prepoznati čimbenike koji su omogućili Googleu da zauzme tu poziciju. Tako osim uvoda i zaključka ovaj rad u drugom poglavlju sagledava čimbenke i elemente koji su doveli do razvoja Googlea. Treće poglavlje daje pregled kronologije rasta tržišnog udjela Googlea te rasta same Google kompanije. U četvrtom poglavlju prepoznajemo tri ključna čimbenika koji su omogućili Googleu takav rast i tržišnu i tehnološku dominaciju; PageRank algoritam kao ključna konkurentska prednost Google tražilice, Googleware kao softver-hardver soluciju koja se uspješno nosi sa rastom broja sadržaja na webu te pruža bazu za PageRank i AdWords usluga oglašavanja koja je Google Inc.-u omogućila financiranje daljnjeg razvoja Google tražilice. Navedeni čimbenici rezultat su Google filozofije čija su načela i razvoj opisani u petom poglavlju. Šesto poglavlje daje kritički osvrt na cijeli razvoj i trenutnu poziciju Googlea s projekcijama budućeg razvoja.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/82 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Informatika Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 12 Oct 2011 12:16 |
Zadnja promjena: | 12 Oct 2011 12:16 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/140 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |