E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Google tražilica – čimbenici tržišnog uspjeha

Devlić, Ivana (2011) Google tražilica – čimbenici tržišnog uspjeha. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

Kroz posljednjih 15 godina svjedoci smo eksplozivnog rasta Interneta, weba i samim time web tražilica. U istom tom periodu Google tražilica se nametnula kao tržišni i tehnološki lider. Cilj ovog rada je prepoznati čimbenike koji su omogućili Googleu da zauzme tu poziciju. Tako osim uvoda i zaključka ovaj rad u drugom poglavlju sagledava čimbenke i elemente koji su doveli do razvoja Googlea. Treće poglavlje daje pregled kronologije rasta tržišnog udjela Googlea te rasta same Google kompanije. U četvrtom poglavlju prepoznajemo tri ključna čimbenika koji su omogućili Googleu takav rast i tržišnu i tehnološku dominaciju; PageRank algoritam kao ključna konkurentska prednost Google tražilice, Googleware kao softver-hardver soluciju koja se uspješno nosi sa rastom broja sadržaja na webu te pruža bazu za PageRank i AdWords usluga oglašavanja koja je Google Inc.-u omogućila financiranje daljnjeg razvoja Google tražilice. Navedeni čimbenici rezultat su Google filozofije čija su načela i razvoj opisani u petom poglavlju. Šesto poglavlje daje kritički osvrt na cijeli razvoj i trenutnu poziciju Googlea s projekcijama budućeg razvoja.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/82
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Informatika
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 12 Oct 2011 12:16
Zadnja promjena: 12 Oct 2011 12:16
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/140

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku