Ratković, Ivana (2011) Politika prodaje i distribucije u turizmu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Predmet istraživanja ovog završnog rada je politika prodaje i distribucije u turizmu kao jednoj od osnovnih marketinških funkcija, bez koje ne bi moga ni funkcionirati sustav marketinga u turizmu. Riječ je o vrlo osobitom procesu, koji su gotovo svi teoretičari turizma nazvali specifičnim. Cilj prodaje i distribucije u turizmu je iznijeti turistički proizvod na tržište, razmijeniti ga, odnosno prodati ga, i ostvariti dobit. Prodaja i distribucija su jedan od četiri instrumenta marketinškog miksa, koji je često zanemarivan u analizi koncepcije marketinga. Razlog tome nalazi se u specifičnoj prirodi turističkog proizvoda iz čega proizlazi i njegova specifična prodaja i distribucija. Cilj ovog završnog rada je objasniti tijek i organizaciju prodaje i distribucije u turizmu, njegovu specifičnost i sve njegove komponente, upoznati se s kanalima prodaje i njihovim sudionicima. Rad se sastoji od četiri dijela. U prvom dijelu je objašnjen koncept marketinga i marketinške funkcije te upoznajemo čitatelja s politikom prodaje i distribucije. U drugom dijelu objašnjena je politika prodaje i distribucije u turizmu i njena specifičnost. Zatim, kanali distribucije, njihova uloga, vrste kanala distribucije u turizmu i neke njihove sudionike. Na kraju trećeg dijela objasnila sam važnost posrednika u prodaji i distribuciji u turizmu te dvije najvažnije vrste posrednika u prodaji u turizmu, turoperatore i putničke agencije. Nadalje, objašnjen je ugovor o alotmanu kojim se uređuju prodajni odnosi između hotelijera i prodavača njegovih usluga. U četvrtom dijelu objašnjena je prodaja i distribucija na primjeru hotelskog poduzeća „Arenaturist“ d.d. iz Pule. Izvori istraţivanja ovog završnog rada su knjige iz marketinga i marketinga u turizmu, internetske stranice o turizmu, te internetske stranice hotelskog poduzeća „Arenaturist“ d.d. iz Pule. Metode koje su se koristile prilikom istraţivanja su analiza, sinteza, indukcija i dedukcija.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/88 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 12 Oct 2011 12:16 |
Zadnja promjena: | 12 Oct 2011 12:16 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/146 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |