E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Politika prodaje i distribucije u turizmu

Ratković, Ivana (2011) Politika prodaje i distribucije u turizmu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

Predmet istraživanja ovog završnog rada je politika prodaje i distribucije u turizmu kao jednoj od osnovnih marketinških funkcija, bez koje ne bi moga ni funkcionirati sustav marketinga u turizmu. Riječ je o vrlo osobitom procesu, koji su gotovo svi teoretičari turizma nazvali specifičnim. Cilj prodaje i distribucije u turizmu je iznijeti turistički proizvod na tržište, razmijeniti ga, odnosno prodati ga, i ostvariti dobit. Prodaja i distribucija su jedan od četiri instrumenta marketinškog miksa, koji je često zanemarivan u analizi koncepcije marketinga. Razlog tome nalazi se u specifičnoj prirodi turističkog proizvoda iz čega proizlazi i njegova specifična prodaja i distribucija. Cilj ovog završnog rada je objasniti tijek i organizaciju prodaje i distribucije u turizmu, njegovu specifičnost i sve njegove komponente, upoznati se s kanalima prodaje i njihovim sudionicima. Rad se sastoji od četiri dijela. U prvom dijelu je objašnjen koncept marketinga i marketinške funkcije te upoznajemo čitatelja s politikom prodaje i distribucije. U drugom dijelu objašnjena je politika prodaje i distribucije u turizmu i njena specifičnost. Zatim, kanali distribucije, njihova uloga, vrste kanala distribucije u turizmu i neke njihove sudionike. Na kraju trećeg dijela objasnila sam važnost posrednika u prodaji i distribuciji u turizmu te dvije najvažnije vrste posrednika u prodaji u turizmu, turoperatore i putničke agencije. Nadalje, objašnjen je ugovor o alotmanu kojim se uređuju prodajni odnosi između hotelijera i prodavača njegovih usluga. U četvrtom dijelu objašnjena je prodaja i distribucija na primjeru hotelskog poduzeća „Arenaturist“ d.d. iz Pule. Izvori istraţivanja ovog završnog rada su knjige iz marketinga i marketinga u turizmu, internetske stranice o turizmu, te internetske stranice hotelskog poduzeća „Arenaturist“ d.d. iz Pule. Metode koje su se koristile prilikom istraţivanja su analiza, sinteza, indukcija i dedukcija.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/88
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 12 Oct 2011 12:16
Zadnja promjena: 12 Oct 2011 12:16
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/146

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku