Mrganić, Tamara (2012) Analiza nastupa na internetu kina Valli. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Internet se smatra ”mrežom svih mreža” koja omogućuje povezivanje ljudi i dijeljenje informacija cijelim svijetom. Potencijalni kupci svakodnevno koriste Internet te je poduzeću važno da osmisli nastup na Internetu kojim će zadovoljiti potrebe i želje korisnika. Cilj rada je analizirati nastup na Internetu Kina Valli, a u izradi su korištene analize, deskripcije, apstrakcije i indukcije. Korištenje digitalne tehnologije za ostvarivanje marketinških ciljeva naziva se internet marketingom. Upravljanje internet marketingom obuhvaća nekoliko faza: planiranje, primjenu i kontrolu. Marketing u kulturi, a time i kinematografiji ima određene specifičnosti. U sferi internet marketinga one se prvenstveno odnose na usluge koje su prenesene u online okruženje i ciljeve komunikacije koji se ostvaruju. Kino Valli samostalno nastupa na Internetu, a cilj je nastupa informiranje sadašnjih i potencijalnih posjetitelja. Osim web sjedišta, koje čini osnovu za internet marketing, prisutni su na društvenoj mreži Facebook, koriste newsletter kao oblik direktnog marketinga i banner oglas. Web sjedište pruža potpune informacije o ponudi i samom Kinu, a nedostaci u vidljivi u pogledu mogućnosti stvaranja zajednice, dvosmjerne komunikacije, prilagođavanja stranice potrebama korisnika i e-trgovine. Kino Valli malo se spominje u društvenim medijima. Mjesečni newsletter usklađen je s offline marketinškom komunikacijom, ali nije personaliziran. Banner oglas koji je smješten na portalu Regional Express komunicira raznolikost programa Kina. Analiza nastupa na internetu Kina Valli istaknula je prednosti i nedostatke, ali važnost internet marketinga ne može se zanemariti.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2012/72 |
Teme: | 0 Općenito > 004 Računalstvo, Računalna znanost i tehnologija 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 17 Oct 2012 11:44 |
Zadnja promjena: | 17 Oct 2012 11:44 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1678 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |