E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Analiza nastupa na internetu kina Valli

Mrganić, Tamara (2012) Analiza nastupa na internetu kina Valli. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

Internet se smatra ”mrežom svih mreža” koja omogućuje povezivanje ljudi i dijeljenje informacija cijelim svijetom. Potencijalni kupci svakodnevno koriste Internet te je poduzeću važno da osmisli nastup na Internetu kojim će zadovoljiti potrebe i želje korisnika. Cilj rada je analizirati nastup na Internetu Kina Valli, a u izradi su korištene analize, deskripcije, apstrakcije i indukcije. Korištenje digitalne tehnologije za ostvarivanje marketinških ciljeva naziva se internet marketingom. Upravljanje internet marketingom obuhvaća nekoliko faza: planiranje, primjenu i kontrolu. Marketing u kulturi, a time i kinematografiji ima određene specifičnosti. U sferi internet marketinga one se prvenstveno odnose na usluge koje su prenesene u online okruženje i ciljeve komunikacije koji se ostvaruju. Kino Valli samostalno nastupa na Internetu, a cilj je nastupa informiranje sadašnjih i potencijalnih posjetitelja. Osim web sjedišta, koje čini osnovu za internet marketing, prisutni su na društvenoj mreži Facebook, koriste newsletter kao oblik direktnog marketinga i banner oglas. Web sjedište pruža potpune informacije o ponudi i samom Kinu, a nedostaci u vidljivi u pogledu mogućnosti stvaranja zajednice, dvosmjerne komunikacije, prilagođavanja stranice potrebama korisnika i e-trgovine. Kino Valli malo se spominje u društvenim medijima. Mjesečni newsletter usklađen je s offline marketinškom komunikacijom, ali nije personaliziran. Banner oglas koji je smješten na portalu Regional Express komunicira raznolikost programa Kina. Analiza nastupa na internetu Kina Valli istaknula je prednosti i nedostatke, ali važnost internet marketinga ne može se zanemariti.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2012/72
Teme: 0 Općenito > 004 Računalstvo, Računalna znanost i tehnologija
3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 17 Oct 2012 11:44
Zadnja promjena: 17 Oct 2012 11:44
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1678

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku