Dlačić, Jasmina and Žabkar, Vesna (2012) Relationship commitment, relational equity and company image in customer loyality development. Ekonomska istraživanja (2). pp. 503-524. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (506kB) |
Sažetak
U radu se analizira povezanost odanosti potrošača s preduvjetima odanosti kao što su: predanost u odnosu, relacijska pravednost i imidž poduzeća. Spomenuti elementi rijetko se analiziraju, iako su važni kod stvaranja odanosti potrošača. Na temelju prethodnih istraživanja pretpostavlja se pozitivna povezanost između odabranih elemenata od utjecaja na odanost potrošača i same odanosti potrošača. Predloženi je konceptualni model provjeren na podacima dobivenima od korisnika mobilnih operatera. Istraživanje pokazuje da postoji statistički značajna pozitivna povezanost između predanosti u odnosu i relacijske pravednosti te odanosti potrošača. S druge strane, imidž poduzeća statistički značajno ne pridonosi stvaranju odanosti potrošača u mobilnim telekomunikacijama. Dodatno, rezultati dobiveni hijerarhijskom multiplom regresijskom analizom dokazuju da broj različitih mobilnih operatera, koje osoba koristi, nije povezan s odanosti potrošača kada se u model uključe predanost u odnosu, relacijska pravednost i imidž poduzeća. Na temelju rezultata istraživanja, rad nudi prijedloge za upravljanje odanosti potrošača.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2/2012 |
Ključni pojmovi: | odanost potrošača, predanost u odnosu, relacijska pravednost, imidž poduzeća, telekomunikacije |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 08 Jan 2013 07:03 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 07:03 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1741 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |