E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Relationship commitment, relational equity and company image in customer loyality development

Dlačić, Jasmina and Žabkar, Vesna (2012) Relationship commitment, relational equity and company image in customer loyality development. Ekonomska istraživanja (2). pp. 503-524. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (506kB)

Sažetak

U radu se analizira povezanost odanosti potrošača s preduvjetima odanosti kao što su: predanost u odnosu, relacijska pravednost i imidž poduzeća. Spomenuti elementi rijetko se analiziraju, iako su važni kod stvaranja odanosti potrošača. Na temelju prethodnih istraživanja pretpostavlja se pozitivna povezanost između odabranih elemenata od utjecaja na odanost potrošača i same odanosti potrošača. Predloženi je konceptualni model provjeren na podacima dobivenima od korisnika mobilnih operatera. Istraživanje pokazuje da postoji statistički značajna pozitivna povezanost između predanosti u odnosu i relacijske pravednosti te odanosti potrošača. S druge strane, imidž poduzeća statistički značajno ne pridonosi stvaranju odanosti potrošača u mobilnim telekomunikacijama. Dodatno, rezultati dobiveni hijerarhijskom multiplom regresijskom analizom dokazuju da broj različitih mobilnih operatera, koje osoba koristi, nije povezan s odanosti potrošača kada se u model uključe predanost u odnosu, relacijska pravednost i imidž poduzeća. Na temelju rezultata istraživanja, rad nudi prijedloge za upravljanje odanosti potrošača.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2/2012
Ključni pojmovi: odanost potrošača, predanost u odnosu, relacijska pravednost, imidž poduzeća, telekomunikacije
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 08 Jan 2013 07:03
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 07:03
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1741

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku