E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

A decision model for pharmaceutical marketing and a case study in Turkey

Toker, Didem and Tozan, Hakan and Vayvay, Ozalp (2013) A decision model for pharmaceutical marketing and a case study in Turkey. Ekonomska istraživanja (1). pp. 101-114. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (2MB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Odabir prikladnog proizvoda za portfolio farmaceutske kompanije u smislu strategije i dugoročne komercijalne vrijednosti je sofisticirana problematika bazirana na mnoštvu kriterija u farmaceutskoj ekonomiji. Ovaj rad donosi sustavnu metodu za licenciranje u farmaceutskoj industriji i predlaže "fuzzy" AHP bazirani model odlučivanja za one koji u farmaceutskoj industriji donose odluke kako bi odredili potencijal raznih proizvoda koji bi mogli biti pogodni za njihov portfolio. Predloženi model je primijenjen na jednoj farmaceutskoj kompaniji u Turskoj.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 1/2013
Ključni pojmovi: marketing, odlučivanje, farmaceutska industrija
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 May 2013 06:48
Zadnja promjena: 20 May 2013 06:48
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2276

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku