Toker, Didem and Tozan, Hakan and Vayvay, Ozalp (2013) A decision model for pharmaceutical marketing and a case study in Turkey. Ekonomska istraživanja (1). pp. 101-114. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (2MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Odabir prikladnog proizvoda za portfolio farmaceutske kompanije u smislu strategije i dugoročne komercijalne vrijednosti je sofisticirana problematika bazirana na mnoštvu kriterija u farmaceutskoj ekonomiji. Ovaj rad donosi sustavnu metodu za licenciranje u farmaceutskoj industriji i predlaže "fuzzy" AHP bazirani model odlučivanja za one koji u farmaceutskoj industriji donose odluke kako bi odredili potencijal raznih proizvoda koji bi mogli biti pogodni za njihov portfolio. Predloženi model je primijenjen na jednoj farmaceutskoj kompaniji u Turskoj.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 1/2013 |
Ključni pojmovi: | marketing, odlučivanje, farmaceutska industrija |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 May 2013 06:48 |
Zadnja promjena: | 20 May 2013 06:48 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2276 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |