Perković, Margita (2010) Izravni marketing. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (432kB) |
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada jest izravni ili direktni marketing. Izravni marketing jedno je od najdinamičnijih područja marketinga, koje je u tijeku svog razvitka, uvjetovanog tehnološkim i informatičkim razvitkom, mijenjalo i tehnike i oruđe djelovanja. U prvom poglavlju su navedene definicije i osnove izravnog marketinga. Brojne su definicije izravnog marketinga, a svaka od njih izdvaja izravni marketing kao interaktivni sustav marketinga čiji je cilj korištenjem brojnih medija privući brojne potrošače i sklopiti narudžbu u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Potom je opisano kakve i koje su pogodnosti izravnog marketinga za kupce te za potrošače, navedeni su ciljevi i strategije izravnog marketinga te je dano objašnjenje baze podataka o kupcima. Zatim se u drugom poglavlju opisuje izravni marketing u odnosu na tradicionalni marketing, opisuje se mjesto i uloga izravnog marketinga u tradicionalnom marketingu te kakav je doprinos izravnog marketinga marketingu kao cjelini. U sljedećem, trećem poglavlju govori se o promocijskom miksu te se opisuje koje je mjesto izravnog marketinga u promocijskom miksu. U radu se dalje, u četvrtom poglavlju navode kanali izravnog marketinga u koje ulaze: prodaja licem u lice (izravna prodaja), izravna pošta, telemarketing, kiosk marketing, kataloški marketing, marketing ostalih masmedija s izravnim odgovorom i online marketing. U vezi kanala opisano je koja je njihova svrha, kakva su njihova obilježja te je za svaki oblik kanala izravnog marketinga naveden primjer u praksi. Potom se u petom poglavlju govori o tome koja su javna i etička pitanja kod izravnog marketinga. Na kraju rada, u zadnjem poglavlju, opisano je koji su daljnji pravci razvoja izravnog marketinga, navedeno je kako se je izravni marketing razvijao kroz povijest te kako je napredovao do današnjih dana. U radu su korištene sljedeće metode znanstvenoistraživačkog rada: metoda kompilacije, metoda klasifikacije i metoda analize.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2010/82 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Financijski management Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 02 Nov 2011 12:06 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 10:58 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/253 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |