E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Izravni marketing

Perković, Margita (2010) Izravni marketing. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (432kB)

Sažetak

Tema ovog diplomskog rada jest izravni ili direktni marketing. Izravni marketing jedno je od najdinamičnijih područja marketinga, koje je u tijeku svog razvitka, uvjetovanog tehnološkim i informatičkim razvitkom, mijenjalo i tehnike i oruđe djelovanja. U prvom poglavlju su navedene definicije i osnove izravnog marketinga. Brojne su definicije izravnog marketinga, a svaka od njih izdvaja izravni marketing kao interaktivni sustav marketinga čiji je cilj korištenjem brojnih medija privući brojne potrošače i sklopiti narudžbu u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Potom je opisano kakve i koje su pogodnosti izravnog marketinga za kupce te za potrošače, navedeni su ciljevi i strategije izravnog marketinga te je dano objašnjenje baze podataka o kupcima. Zatim se u drugom poglavlju opisuje izravni marketing u odnosu na tradicionalni marketing, opisuje se mjesto i uloga izravnog marketinga u tradicionalnom marketingu te kakav je doprinos izravnog marketinga marketingu kao cjelini. U sljedećem, trećem poglavlju govori se o promocijskom miksu te se opisuje koje je mjesto izravnog marketinga u promocijskom miksu. U radu se dalje, u četvrtom poglavlju navode kanali izravnog marketinga u koje ulaze: prodaja licem u lice (izravna prodaja), izravna pošta, telemarketing, kiosk marketing, kataloški marketing, marketing ostalih masmedija s izravnim odgovorom i online marketing. U vezi kanala opisano je koja je njihova svrha, kakva su njihova obilježja te je za svaki oblik kanala izravnog marketinga naveden primjer u praksi. Potom se u petom poglavlju govori o tome koja su javna i etička pitanja kod izravnog marketinga. Na kraju rada, u zadnjem poglavlju, opisano je koji su daljnji pravci razvoja izravnog marketinga, navedeno je kako se je izravni marketing razvijao kroz povijest te kako je napredovao do današnjih dana. U radu su korištene sljedeće metode znanstvenoistraživačkog rada: metoda kompilacije, metoda klasifikacije i metoda analize.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2010/82
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Financijski management
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 02 Nov 2011 12:06
Zadnja promjena: 21 May 2014 10:58
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/253

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku