E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Prodajno osoblje u uslužnim susretima na primjeru VIPNET d.o.o.

Ristić, Blanka (2009) Prodajno osoblje u uslužnim susretima na primjeru VIPNET d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

Tema koju ovaj rad obrađuje nosi naslov Uloga prodajnog osoblja u uslužnim susretima na primjeru tvrtke Vipnet d.o.o.. Svrha istraživanja je opisati koje se metode koriste prilikom izbora, usavršavanja i motivacije prodajnog osoblja, te koji su to trenuci u kojima dolazi do interakcije između prodajnog osoblja i korisnika usluge. Cilj istraživanja je utvrditi i na primjeren način pokazati koliko je važna uloga prodajnog osoblja prilikom susreta s uslugom. Možemo razviti dobar proizvod ili uslugu, ali puno je važnije razviti osobu koja taj proizvod, odnosno uslugu prezentira. Uzalud i najbolja usluga ako ona iza sebe nema svoju kvalitenu prezentaciju ka onome kome je namijenjena – kupcu, odnosno onome tko će ju koristiti. Stoga je Vipnet je u potpunosti osvijestio tu činjenicu pa svoje prodajno osoblje neprestano usavršava kako bi bilo što profesionalnije i uslužnije. Ulaganjem u prodajno osoblje ostvaruju visku kvalitetu percipirane usluge tijekom uslužnih susreta. Obrazovano i ljubazno osoblje jedan je od glavnih ciljeva u Vipnetu pa stoga jako puno ulažu u stručno usavršavanje svojih zaposlenika. Tijekom procesa uslužnih susreta, koji se odvijaju svakodnevno, u potpunosti su predani korisniku nastojeći na najbolji mogući način zadovoljiti njihove potrebe. Ovim radom željela sam pokazati koliko je važna uloga zaposlenika, odnosno prodajnog osoblja u uslužnom procesu.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2009/141
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 10 Nov 2011 10:47
Zadnja promjena: 21 May 2014 10:33
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/312

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku