Ristić, Blanka (2009) Prodajno osoblje u uslužnim susretima na primjeru VIPNET d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Tema koju ovaj rad obrađuje nosi naslov Uloga prodajnog osoblja u uslužnim susretima na primjeru tvrtke Vipnet d.o.o.. Svrha istraživanja je opisati koje se metode koriste prilikom izbora, usavršavanja i motivacije prodajnog osoblja, te koji su to trenuci u kojima dolazi do interakcije između prodajnog osoblja i korisnika usluge. Cilj istraživanja je utvrditi i na primjeren način pokazati koliko je važna uloga prodajnog osoblja prilikom susreta s uslugom. Možemo razviti dobar proizvod ili uslugu, ali puno je važnije razviti osobu koja taj proizvod, odnosno uslugu prezentira. Uzalud i najbolja usluga ako ona iza sebe nema svoju kvalitenu prezentaciju ka onome kome je namijenjena – kupcu, odnosno onome tko će ju koristiti. Stoga je Vipnet je u potpunosti osvijestio tu činjenicu pa svoje prodajno osoblje neprestano usavršava kako bi bilo što profesionalnije i uslužnije. Ulaganjem u prodajno osoblje ostvaruju visku kvalitetu percipirane usluge tijekom uslužnih susreta. Obrazovano i ljubazno osoblje jedan je od glavnih ciljeva u Vipnetu pa stoga jako puno ulažu u stručno usavršavanje svojih zaposlenika. Tijekom procesa uslužnih susreta, koji se odvijaju svakodnevno, u potpunosti su predani korisniku nastojeći na najbolji mogući način zadovoljiti njihove potrebe. Ovim radom željela sam pokazati koliko je važna uloga zaposlenika, odnosno prodajnog osoblja u uslužnom procesu.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2009/141 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 10 Nov 2011 10:47 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 10:33 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/312 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |