E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Subkulture i njihov utjecaj na ponašanje u kupovini

Došen, Ana (2009) Subkulture i njihov utjecaj na ponašanje u kupovini. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (927kB)

Sažetak

Sve ekonomske pojave, pa tako i prodaja, kupnja i potrošnja, imaju kulturnu dimenziju te ih se može pravilno shvatiti jedino ako se uzme u obzir njihovo kulturološko značenje. Stoga je cilj ovog završnog rada ukazati na važnost kulture i subkulture u smislu njihova utjecaja na ponašanje kupaca/potrošača te u smislu postojećih marketinških prilika koje se kroz pravilno razumijevanje tog utjecaja mogu iskoristiti. U istraživanju koje je provedeno i prikazano u radu vidi se da pripadnici nekih urbanih subkultura grada Pule posjeduju karakteristične obrasce kupovnog mišljenja i ponašanja po kojima se, između ostalog, međusobno razlikuju. Poznavanje tih obrazaca može biti korisno pri osmišljavanju marketinških strategija, posebno u multikulturalnim zajednicama, poput američke, gdje su broj i kupovna moć pripadnika različitih kategorija subkultura poprilično veliki te stoga interesantni s marketinškog aspekta.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2009/117
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 10 Nov 2011 10:47
Zadnja promjena: 10 Nov 2011 10:47
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/334

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku