Došen, Ana (2009) Subkulture i njihov utjecaj na ponašanje u kupovini. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (927kB) |
Sažetak
Sve ekonomske pojave, pa tako i prodaja, kupnja i potrošnja, imaju kulturnu dimenziju te ih se može pravilno shvatiti jedino ako se uzme u obzir njihovo kulturološko značenje. Stoga je cilj ovog završnog rada ukazati na važnost kulture i subkulture u smislu njihova utjecaja na ponašanje kupaca/potrošača te u smislu postojećih marketinških prilika koje se kroz pravilno razumijevanje tog utjecaja mogu iskoristiti. U istraživanju koje je provedeno i prikazano u radu vidi se da pripadnici nekih urbanih subkultura grada Pule posjeduju karakteristične obrasce kupovnog mišljenja i ponašanja po kojima se, između ostalog, međusobno razlikuju. Poznavanje tih obrazaca može biti korisno pri osmišljavanju marketinških strategija, posebno u multikulturalnim zajednicama, poput američke, gdje su broj i kupovna moć pripadnika različitih kategorija subkultura poprilično veliki te stoga interesantni s marketinškog aspekta.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2009/117 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 10 Nov 2011 10:47 |
Zadnja promjena: | 10 Nov 2011 10:47 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/334 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |