Štoković, Ariana (1999) Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja. Slobodno poduzetništvo: časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, VI (20). pp. 155-164. ISSN 1330-2833
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Autorica se u radu bavi razmatranjem analize okruženja kao prvim korakom procesa strateškog određenja poduzeća spram tržišta. Ta je analiza posebno značajna danas u složenim i promjenjivim uvjetima poslovanja poduzeća. Analiza okruženja se provodi izučavanjem unutarnjeg marketing okruženja, odnosno samog poduzeća i vanjskog marketing okruženja, koje obuhvaća analizu makrookruženja, strukturnu analizu industrije i analizu konkurencije. Utvrđivanje odgovarajuće strategije pretpostavlja razumijevanje odnosa poduzeća i njezinog vanjskog okruženja, pri čemu se koristi metodološki postupak SWOT analize.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 1999/VI |
Ključni pojmovi: | marketing okruženje, analiza |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Feb 2014 07:48 |
Zadnja promjena: | 20 Feb 2014 07:48 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3371 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |