E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja

Štoković, Ariana (1999) Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja. Slobodno poduzetništvo: časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, VI (20). pp. 155-164. ISSN 1330-2833

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

Autorica se u radu bavi razmatranjem analize okruženja kao prvim korakom procesa strateškog određenja poduzeća spram tržišta. Ta je analiza posebno značajna danas u složenim i promjenjivim uvjetima poslovanja poduzeća. Analiza okruženja se provodi izučavanjem unutarnjeg marketing okruženja, odnosno samog poduzeća i vanjskog marketing okruženja, koje obuhvaća analizu makrookruženja, strukturnu analizu industrije i analizu konkurencije. Utvrđivanje odgovarajuće strategije pretpostavlja razumijevanje odnosa poduzeća i njezinog vanjskog okruženja, pri čemu se koristi metodološki postupak SWOT analize.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 1999/VI
Ključni pojmovi: marketing okruženje, analiza
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Feb 2014 07:48
Zadnja promjena: 20 Feb 2014 07:48
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3371

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku