Nefat, Ariana (2004) Service encounters in providing of tourist service. In: Tourism & Hospitality Industry 2004: New Trends in Tourism and Hospitality Management. Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, pp. 849-864. ISBN 953-6198-47-9
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Through a successfully performed service encounter quality service and high value are delivered to the tourist. The paper researches the dimensions of a service encounter. It is concluded that, owing to the substantial influence on the final satisfaction or dissatisfaction of the customer, it is important to pay appropite attention to all aspects and phases of a service encounter's performance.
Tip objekta: | Dio knjige |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | service encounter, tourist service, role theory, quality, satisfaction, service relationship |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.486 Razvoj, poticanje, promicanje turističkog gospodarstva 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Feb 2014 07:48 |
Zadnja promjena: | 20 Feb 2014 07:48 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3373 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |