E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Service encounters in providing of tourist service

Nefat, Ariana (2004) Service encounters in providing of tourist service. In: Tourism & Hospitality Industry 2004: New Trends in Tourism and Hospitality Management. Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, pp. 849-864. ISBN 953-6198-47-9

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

Through a successfully performed service encounter quality service and high value are delivered to the tourist. The paper researches the dimensions of a service encounter. It is concluded that, owing to the substantial influence on the final satisfaction or dissatisfaction of the customer, it is important to pay appropite attention to all aspects and phases of a service encounter's performance.

[error in script]
Tip objekta: Dio knjige
Mentor: NIJE ODREĐENO
Ključni pojmovi: service encounter, tourist service, role theory, quality, satisfaction, service relationship
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.486 Razvoj, poticanje, promicanje turističkog gospodarstva
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Feb 2014 07:48
Zadnja promjena: 20 Feb 2014 07:48
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3373

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku