Piralić, Ivona (2010) Zaštita potrošača u Hrvatskoj. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (591kB) |
Sažetak
Briga o kupcu i poštivanje njegovih prava sastavni su dio marketinških aktivnosti suvremenog poduzeća. Cilj ovog završnog rada je uočiti utjecaj odredbi zaštite potrošača na potrošače i trgovce, te ocijeniti razinu osviještenosti potrošača u Republici Hrvatskoj uvođenjem i provedbom pravila i zakona na području zaštite potrošača. Prema podacima dobivenim iz analize trenutnog stanja na području zaštite potrošača u Hrvatskoj, vidljiva je potreba za kontinuiranim provođenjem mjera podizanja javne svijesti o važnosti zaštite potrošača. Pravila o zaštiti potrošača snažno utječu i na hrvatsku poslovnu zajednicu.Osim propisa o zaštiti potrošača, indirektno na potrošače utječu i propisi o zaštiti tržišnog natjecanja. Zakonom o zaštiti potrošača precizno se uređuju obveze trgovaca kao i pravila oglašavanja proizvoda i usluga.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2010/56 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 18 Nov 2011 10:44 |
Zadnja promjena: | 18 Nov 2011 10:44 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/457 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |