E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Zaštita potrošača u Hrvatskoj

Piralić, Ivona (2010) Zaštita potrošača u Hrvatskoj. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (591kB)

Sažetak

Briga o kupcu i poštivanje njegovih prava sastavni su dio marketinških aktivnosti suvremenog poduzeća. Cilj ovog završnog rada je uočiti utjecaj odredbi zaštite potrošača na potrošače i trgovce, te ocijeniti razinu osviještenosti potrošača u Republici Hrvatskoj uvođenjem i provedbom pravila i zakona na području zaštite potrošača. Prema podacima dobivenim iz analize trenutnog stanja na području zaštite potrošača u Hrvatskoj, vidljiva je potreba za kontinuiranim provođenjem mjera podizanja javne svijesti o važnosti zaštite potrošača. Pravila o zaštiti potrošača snažno utječu i na hrvatsku poslovnu zajednicu.Osim propisa o zaštiti potrošača, indirektno na potrošače utječu i propisi o zaštiti tržišnog natjecanja. Zakonom o zaštiti potrošača precizno se uređuju obveze trgovaca kao i pravila oglašavanja proizvoda i usluga.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2010/56
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 18 Nov 2011 10:44
Zadnja promjena: 18 Nov 2011 10:44
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/457

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku