Prelec, Olja (2009) Uloga kvalitete u međunarodnom marketingu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Konkurentska borba na globalnim tržištima osnažila je vjeru u moć kvalitete. Kvaliteta je postala snažno oruđe u rušenju prepreka za ulazak na strana tržišta te, kao i pojam ljepote, predstavlja pojavu koja privlači svako ljudsko biće, bez obzira na religiju, nacionalnu pripadnost ili boju kože. Orijentirajući se na kvalitetu u svom poslovanju, poduzeće počinje voditi računa o onome što je zaista važno – o ljudima; to ne uključuje samo potrošače, već i zaposlenike te užu i širu okolinu. Takav sustavan trud počiva na raznim principima i metodama, koje će ovaj rad nastojati objasniti općenito, ali i kroz primjenu u međunarodnom marketingu. Cilj razrade ove teme je ukazati na značajnu ulogu marketinga u dosezanju međunarodne kvalitete i zadovoljavanju rastućih i sve sofisticiranijih zahtjeva potrošača. Proučavanjem literature, na temelju doprinosa različitih autora oblikovat će se tvrdnje vezane uz ulogu kvalitete u međunarodnom marketingu. U izradi predmetnog diplomskog rada koristit će se više znanstvenih metoda, kao što su: induktivna i deduktivna metoda, metoda analize i sinteze, metoda apstrakcije i konkretizacije, metoda generalizacije i specijalizacije, metoda klasifikacije, metoda komparacije i deskriptivna metoda. Tema je objašnjena kroz tri poglavlja, a rad započinje pojmovnim određivanjem kvalitete, u drugom poglavlju. Nakon iznošenja službene definicije kvalitete i razlika u proizvođačevom i potrošačevom poimanju kvalitete proizvoda, izlaganje se u trećem poglavlju usmjerava na važnost kvalitete u strateškom smislu. Ističe se poticaj primjeni sustava Total Quality Management-a u marketingu, koji je proizašao iz globalnog porasta značaja standarda poslovanja. Također, skreće se pozornost na tri najpoznatije nagrade za kvalitetu, čiji strogi kriteriji usmjeravaju poduzeća-kandidate na put najboljih. Na kraju, četvrto poglavlje govori o čimbenicima koji potrošačima signaliziraju razinu kvalitete nekog proizvoda, te o postupcima marketinških stručnjaka koji, u cilju osiguranja kvalitete proizvoda, omogućuju poduzeću ulazak i opstanak na stranim tržištima. Izlaganje završava analizom odnosa između kvalitete i cijene proizvoda, te odabira optimalne strategije vrijednosti za potrošača.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2009_53 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 20:57 |
Zadnja promjena: | 05 Pro 2011 20:57 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/530 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |