E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Uloga kvalitete u međunarodnom marketingu

Prelec, Olja (2009) Uloga kvalitete u međunarodnom marketingu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

Konkurentska borba na globalnim tržištima osnažila je vjeru u moć kvalitete. Kvaliteta je postala snažno oruđe u rušenju prepreka za ulazak na strana tržišta te, kao i pojam ljepote, predstavlja pojavu koja privlači svako ljudsko biće, bez obzira na religiju, nacionalnu pripadnost ili boju kože. Orijentirajući se na kvalitetu u svom poslovanju, poduzeće počinje voditi računa o onome što je zaista važno – o ljudima; to ne uključuje samo potrošače, već i zaposlenike te užu i širu okolinu. Takav sustavan trud počiva na raznim principima i metodama, koje će ovaj rad nastojati objasniti općenito, ali i kroz primjenu u međunarodnom marketingu. Cilj razrade ove teme je ukazati na značajnu ulogu marketinga u dosezanju međunarodne kvalitete i zadovoljavanju rastućih i sve sofisticiranijih zahtjeva potrošača. Proučavanjem literature, na temelju doprinosa različitih autora oblikovat će se tvrdnje vezane uz ulogu kvalitete u međunarodnom marketingu. U izradi predmetnog diplomskog rada koristit će se više znanstvenih metoda, kao što su: induktivna i deduktivna metoda, metoda analize i sinteze, metoda apstrakcije i konkretizacije, metoda generalizacije i specijalizacije, metoda klasifikacije, metoda komparacije i deskriptivna metoda. Tema je objašnjena kroz tri poglavlja, a rad započinje pojmovnim određivanjem kvalitete, u drugom poglavlju. Nakon iznošenja službene definicije kvalitete i razlika u proizvođačevom i potrošačevom poimanju kvalitete proizvoda, izlaganje se u trećem poglavlju usmjerava na važnost kvalitete u strateškom smislu. Ističe se poticaj primjeni sustava Total Quality Management-a u marketingu, koji je proizašao iz globalnog porasta značaja standarda poslovanja. Također, skreće se pozornost na tri najpoznatije nagrade za kvalitetu, čiji strogi kriteriji usmjeravaju poduzeća-kandidate na put najboljih. Na kraju, četvrto poglavlje govori o čimbenicima koji potrošačima signaliziraju razinu kvalitete nekog proizvoda, te o postupcima marketinških stručnjaka koji, u cilju osiguranja kvalitete proizvoda, omogućuju poduzeću ulazak i opstanak na stranim tržištima. Izlaganje završava analizom odnosa između kvalitete i cijene proizvoda, te odabira optimalne strategije vrijednosti za potrošača.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2009_53
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 05 Pro 2011 20:57
Zadnja promjena: 05 Pro 2011 20:57
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/530

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku