Stevanović, Sandra (2009) Primjena marketinga u HP - Hrvatskoj Pošti d.d. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (348kB) |
Sažetak
Kao višegodišnji zaposlenik ovog javnog poduzeća željela sam istražiti obilježja primjene marketinga u Hrvatskoj pošti. Osnovna svrha i cilj bila je analizirati trenutno stanje u kojem se Hrvatska pošta danas nalazi, odrediti njene snage, slabosti, prilike i prijetnje kao i pokušati utvrditi koje je aktivnosti potrebno poduzeti kako bi spremno dočekala potpunu liberalizaciju tržišta poštanskih usluga koja će uslijediti veoma brzo te u budućim oštrim uvjetima poslovanja zadržala lidersku poziciju na tržištu. Rad je koncipiran na teoretski i praktičan dio. U teoretskom dijelu obrađuje se značaj usvajanja i primjene marketinga kao poslovne filozofije u javnom poduzeću te se analiziraju sve faze marketinškog procesa. Praktični dio, koji je nešto opširniji, prikazuje obilježja i specifičnosti primjene marketinga u Hrvatskoj pošti. U ovom dijelu detaljno je opisan strateški aspekt marketinga odnosno struktura i segmentacija tržišta, zatim konkurencija te pozicioniranje na tržištu poštanskih usluga, zatim se posebno obrađuju specifičnosti cjelokupnog marketinškog programa. S obzirom da značaj primjene koncepcije održivog razvoja u ukupnoj poslovnoj politici poduzeća, na kraju su iznesene aktivnosti pošte na zaštiti okoline. Nakon proučavanje cjelokupne problematike slijedi kritički osvrt na primjenu marketinga u HP-u te zaključak rada.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2009_99 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 20:44 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 10:31 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/576 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |