E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Primjena marketinga u HP - Hrvatskoj Pošti d.d.

Stevanović, Sandra (2009) Primjena marketinga u HP - Hrvatskoj Pošti d.d. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (348kB)

Sažetak

Kao višegodišnji zaposlenik ovog javnog poduzeća željela sam istražiti obilježja primjene marketinga u Hrvatskoj pošti. Osnovna svrha i cilj bila je analizirati trenutno stanje u kojem se Hrvatska pošta danas nalazi, odrediti njene snage, slabosti, prilike i prijetnje kao i pokušati utvrditi koje je aktivnosti potrebno poduzeti kako bi spremno dočekala potpunu liberalizaciju tržišta poštanskih usluga koja će uslijediti veoma brzo te u budućim oštrim uvjetima poslovanja zadržala lidersku poziciju na tržištu. Rad je koncipiran na teoretski i praktičan dio. U teoretskom dijelu obrađuje se značaj usvajanja i primjene marketinga kao poslovne filozofije u javnom poduzeću te se analiziraju sve faze marketinškog procesa. Praktični dio, koji je nešto opširniji, prikazuje obilježja i specifičnosti primjene marketinga u Hrvatskoj pošti. U ovom dijelu detaljno je opisan strateški aspekt marketinga odnosno struktura i segmentacija tržišta, zatim konkurencija te pozicioniranje na tržištu poštanskih usluga, zatim se posebno obrađuju specifičnosti cjelokupnog marketinškog programa. S obzirom da značaj primjene koncepcije održivog razvoja u ukupnoj poslovnoj politici poduzeća, na kraju su iznesene aktivnosti pošte na zaštiti okoline. Nakon proučavanje cjelokupne problematike slijedi kritički osvrt na primjenu marketinga u HP-u te zaključak rada.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2009_99
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 05 Pro 2011 20:44
Zadnja promjena: 21 May 2014 10:31
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/576

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku