Pačić, Zoran (2007) Obilježja marketinškog miksa u hotelskom poduzeću. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (428kB) |
Sažetak
Osnovni marketinški miks čine sedam elementa: proizvod ili usluga, cijena, distribucija i promocija, procesi, fizičko okruženje te ljudski čimbenik. Nažalost, najveći broj marketinških odjela ne daju dovoljno pažnje u kreiranju svih elemenata marketinškog miksa. Marketing se pri tome najčešće koncentrira na oglašavanje, koje je sastavni dio promocije. U tom slučaju, zaposlenici u marketinškom odjelu "dobiju gotov proizvod", čiju prodaju pokušavaju poduprijeti i povećati učinkovitim oglašavanjem. Predmet istraživanja ovoga rada je istražiti kako marketinški miks djeluje u poduzeću Riviera holding d.d. Poreč. Svrha istraživanja je pobliže upoznati svih sedam elementa marketinškog miksa te analizirati uspješnost planiranja marketinških aktivnosti u turizmu u poduzeću Riviera holding d.d. Poreč. Rad predstavlja sistematizaciju relevantne građe provedene na osnovu sustavnog proučavanja literature. Pri istraživanju i prezentaciji rezultata istraživanja primjenjivane su razne znanstvene metode: analiza i sinteza, induktivne i deduktivne metode. Rad je podijeljen u šest dijelova. U prvom dijelu opisani su ciljevi i načela marketinga u turizmu , te nosioci marketinga u turizmu. Drugi dio sadrži elemente marketinga hoteljerske tvrtke. Potom je pojašnjeno što je interni, a što interaktivni marketing. Treći dio opisuje eksterni marketing i obuhvaća marketinški miks hotelskog poduzeća. Četvrti dio obuhvaća opće podatke i organizaciju poduzeća Riviera holding d.d. Poreč. Posebna pažnja posvećena je obradi elemenata marketinškog miksa navedenog poduzeća u petom dijelu.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2007_108 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 20:38 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 10:12 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/714 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |