E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Obilježja marketinškog miksa u hotelskom poduzeću

Pačić, Zoran (2007) Obilježja marketinškog miksa u hotelskom poduzeću. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (428kB)

Sažetak

Osnovni marketinški miks čine sedam elementa: proizvod ili usluga, cijena, distribucija i promocija, procesi, fizičko okruženje te ljudski čimbenik. Nažalost, najveći broj marketinških odjela ne daju dovoljno pažnje u kreiranju svih elemenata marketinškog miksa. Marketing se pri tome najčešće koncentrira na oglašavanje, koje je sastavni dio promocije. U tom slučaju, zaposlenici u marketinškom odjelu "dobiju gotov proizvod", čiju prodaju pokušavaju poduprijeti i povećati učinkovitim oglašavanjem. Predmet istraživanja ovoga rada je istražiti kako marketinški miks djeluje u poduzeću Riviera holding d.d. Poreč. Svrha istraživanja je pobliže upoznati svih sedam elementa marketinškog miksa te analizirati uspješnost planiranja marketinških aktivnosti u turizmu u poduzeću Riviera holding d.d. Poreč. Rad predstavlja sistematizaciju relevantne građe provedene na osnovu sustavnog proučavanja literature. Pri istraživanju i prezentaciji rezultata istraživanja primjenjivane su razne znanstvene metode: analiza i sinteza, induktivne i deduktivne metode. Rad je podijeljen u šest dijelova. U prvom dijelu opisani su ciljevi i načela marketinga u turizmu , te nosioci marketinga u turizmu. Drugi dio sadrži elemente marketinga hoteljerske tvrtke. Potom je pojašnjeno što je interni, a što interaktivni marketing. Treći dio opisuje eksterni marketing i obuhvaća marketinški miks hotelskog poduzeća. Četvrti dio obuhvaća opće podatke i organizaciju poduzeća Riviera holding d.d. Poreč. Posebna pažnja posvećena je obradi elemenata marketinškog miksa navedenog poduzeća u petom dijelu.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2007_108
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 05 Pro 2011 20:38
Zadnja promjena: 21 May 2014 10:12
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/714

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku