E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Marketing usluga s naglaskom na interni marketing

Vojnić-Tunić, Sanda (2007) Marketing usluga s naglaskom na interni marketing. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (344kB)

Sažetak

U modernom sustavu tržišnog gospodarstva usluge imaju dominantnu ulogu. Granica između proizvodnih i uslužnih aktivnosti sve je manje izražena jer je usluga sve značajnija komponenta finalnog proizvoda. Praksa svakodnevno pokazuje kako gospodarstvo u kojem dominiraju usluge zaslužuje bolje modele upravljanja marketingom, proizvodnim operacijama i ljudskim potencijalima od onih koji su naslijeđeni iz razdoblja dominacije industrijske proizvodnje. Glavni ciljevi u pisanju ovog rada bili su identificirati i pojasniti aktivnosti koje su bitne i izuzetno karakteristične za organizacije koje pružaju usluge. U radu je objašnjeno koji je značaj usluga u gospodarstvu, koja su obilježja usluga, klasifikacija usluga, što je sve bitno za postizanje visoke kvalitete usluge kako bi poduzeće privuklo, izgradilo i održalo lojalnost svojih korisnika. Objašnjen je značaj i povezanost eksternog, internog i interaktivnog marketinga. Kao primjer dobrog izvršenja internog marketinga i kao rezultat dobre interakcija između korisnika i pružatelja usluge uzeto je Mc Donalds poduzeće. U poduzeću se ostvaruje visoka kvaliteta, čistoća na visokoj razini te se ostvaruje gostoljubiva i uslužna usluga, a to se može postići jedino kroz svakodnevni trening ljudi, motivaciju, edukaciju i nagrađivanjem što je i glavna zadaća internog marketinga.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2007_95
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 19 Pro 2011 13:21
Zadnja promjena: 21 May 2014 10:17
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/781

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku