Vojnić-Tunić, Sanda (2007) Marketing usluga s naglaskom na interni marketing. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (344kB) |
Sažetak
U modernom sustavu tržišnog gospodarstva usluge imaju dominantnu ulogu. Granica između proizvodnih i uslužnih aktivnosti sve je manje izražena jer je usluga sve značajnija komponenta finalnog proizvoda. Praksa svakodnevno pokazuje kako gospodarstvo u kojem dominiraju usluge zaslužuje bolje modele upravljanja marketingom, proizvodnim operacijama i ljudskim potencijalima od onih koji su naslijeđeni iz razdoblja dominacije industrijske proizvodnje. Glavni ciljevi u pisanju ovog rada bili su identificirati i pojasniti aktivnosti koje su bitne i izuzetno karakteristične za organizacije koje pružaju usluge. U radu je objašnjeno koji je značaj usluga u gospodarstvu, koja su obilježja usluga, klasifikacija usluga, što je sve bitno za postizanje visoke kvalitete usluge kako bi poduzeće privuklo, izgradilo i održalo lojalnost svojih korisnika. Objašnjen je značaj i povezanost eksternog, internog i interaktivnog marketinga. Kao primjer dobrog izvršenja internog marketinga i kao rezultat dobre interakcija između korisnika i pružatelja usluge uzeto je Mc Donalds poduzeće. U poduzeću se ostvaruje visoka kvaliteta, čistoća na visokoj razini te se ostvaruje gostoljubiva i uslužna usluga, a to se može postići jedino kroz svakodnevni trening ljudi, motivaciju, edukaciju i nagrađivanjem što je i glavna zadaća internog marketinga.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2007_95 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 19 Pro 2011 13:21 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 10:17 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/781 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |