E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Upravljanje prodajom i procesi u poduzeću Aluflexpack

Maglica, Danijel (2011) Upravljanje prodajom i procesi u poduzeću Aluflexpack. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (5MB)

Sažetak

Predmet ovog diplomskom rada je upravljanje prodajom i procesi u poduzeću Aluflexpack. Prikazat će se organizacija prodajne funkcije u tvornici za izradu ambalaže Aluflexpack i sve procese koje prodaja kao funkcija pokreće u njenim tokovima tekuće imovine. Ovu tvornicu smo izabrali iz razloga različitosti tehnologija izrade ambalaže, kao i zbog toga što takvih tvornica u Hrvatskoj nema mnogo. Kroz ovaj diplomski rad prikazati će se kako se provodi proces prodaje i kako su razrađeni i definirani koraci u navedenom procesu. Poduzeće je proizvodnog karaktera, konkurentno na tržištu Evropske Unije, razvija se, proširuje svoje kapacitete i istražuje nove tehnologije. Godišnji prihodi iznose oko 76 miliona Eur-a, a ukupna proizvodnja odvija se točno prema poznatim narudžbama. S obzirom da je u pitanju proizvodnja ambalaže neophodno je da osoblje u prodaji bude u stalnom kontaktu sa kupcima zbog specifičnosti grafičkih rješenja i dizajna, kao i zbog sezonskih pojačanih potreba za ambalažom kao i zbog velikih prodajnih akcija za blagdane i slično. Proces odvijanja prodaje isključivo je vezan za potrebe kupaca ambalaže i s njima se dogovara kontinuitet potražnje i rokovi isporuke robe. Zbog čestih promjena grafičkih rješenja i dizajna ambalaže nije moguće proizvoditi za zalihu, jer ako kupac odluči nešto promjeniti na dizajnu ili se u zakonu o deklariranju prehrambenih proizvoda što izmijeni tada ta roba sa zalihe nebi odgovarala zahtjevu i nebi se mogla prodati. Cilj je prikazati prodajnu funkciju i kako se pomoću prodajnih podataka i rezultata pokreću svi poslovni planovi i strategije za trenutno i buduće poslovanje radi stjecanja profita i ostvarenja ciljeva u poduzeću Aluflexpack. Za izradu rada korištena je znanstvena i stručna literatura iz područja ekonomike prodaje, poslovne organizacije i mikroekonomije. U uvodnom djelu obrađuju se karakteristike, svrhe, te cilj rada i navode temeljni pojmovi o prodaji koje poduzeće treba imati u vidu želi li uspješno poslovati. U drugom poglavlju obrađuje se tematski dio procesa prodaje. Važnost motivacije u prodaji obrađena je u trećem poglavlju, a cijela tema prikazana je u četvrtom poglavlju kroz empirijski prikaz iz prakse u poduzeću Aluflexpack d.o.o. U petom poglavlju prikazane su poslovne investicije koje su produkt novčanih tokova nakon oplođenog novca kroz prodaju. Na kraju ovog diplomskog rada slijedi zaključak i popis korištene literature te ostalih izvora.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Bušelić, Marija
Dodatne informacije: 2011/38
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 07 Oct 2011 10:13
Zadnja promjena: 21 May 2014 09:18
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/101

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku