Iković, Sanja (2011) Upravljanje marketingom u poduzećima za pružanje usluga prijevoza. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (482kB) |
Sažetak
Zrakoplovna poduzeća su organizacije koje se bave pružanjem usluga u zračnom prijevozu, a koji obuhvaća prijevoz ljudi, životinja i prtljage u željenu destinaciju neovisno o tome je li destinacija udaljena nekoliko stotina kilometara ili se nalazi na drugom kontinentu. Interes za usluge poduzeća koji pružaju usluge prijevoza su u naglom porastu, a razlog tome su niske i pristupačne cijene, udobnost, sigurnost, brzina, povezane su gotove sve veće destinacije kako u Europi, tako i u svijetu te se putnici radije odlučuju za zračni promet upravo zbog direktnih linija prema gradovima. Smisao istraživanja završnog rada je objasniti upravljane marketingom u poduzećima za pružanje usluga prijevoza s dva aspekta: teoretskog i praktičnog, na primjeru poduzeća koji pruža usluge u zračnom prijevozu „Croatia Airlines“ d.d. Rad je koncipiran na način da se sastoji od pet međusobno povezanih dijelova. U prvom dijelu definirani su promet i vrste prometa te kako poduzeća za pružanje usluga prijevoza pozicioniraju svoje usluge na tržište. U drugom dijelu govori se o načinima na koji poduzeća za pružanje usluga prijevoza analiziraju potražnju za uslugama, segmentiraju potrošače i način donošenja njihovih odluka o odabiru pojedinog poduzeća te su razrađene marketinške koncepcije na tržištima prijevoznih poduzeća. Elementi marketinške politike u poduzećima za pružanje usluga prijevoza naslov je trećeg djela u kojemu su opisane politika oblikovanja usluga, politika promocije, prodaje i distribucije. U četvrtom je dijelu razrađeno upravljanje marketingom u poduzeću za pružanje usluga zračnog prijevoza, i to „Croatia Airlinesa“ d.d., odnosno razrađene su tri aktivnosti koje poduzeće primjenjuje pri upravljanju marketingom. Metodologija završnog rada temeljena je na dokazivanju i komparaciji poduzeća za pružanje usluga prijevoza. Da bi se moglo procijeniti u kolikoj su mjeri navedeni stavovi primjenjivi u poduzećima za pružanje usluga prijevoza zračnog prometa, neke od definicija su potkrijepljene primjerima. Pristup izrade ovog završnog rada temelji se na načelu sustavne analize koja podrazumijeva analizu postojećih podataka o poduzećima za pružanje usluga prijevoza te podataka prikupljenih provedbom primarnog istraživanja. Zbog nedostataka relevantnih sekundarnih podataka uključen je u prikupljanje primarnih podataka i voditelj poslovnice „Croatia Airlines“ d.d., a u cilju analiziranja različitih stavova i viđenja budućeg poslovanja poduzeća za pružanje usluga prijevoza u zračnom prometu.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/24 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 07 Oct 2011 10:13 |
Zadnja promjena: | 07 Oct 2011 10:13 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/114 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |