E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Upravljanje marketingom u poduzećima za pružanje usluga prijevoza

Iković, Sanja (2011) Upravljanje marketingom u poduzećima za pružanje usluga prijevoza. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (482kB)

Sažetak

Zrakoplovna poduzeća su organizacije koje se bave pružanjem usluga u zračnom prijevozu, a koji obuhvaća prijevoz ljudi, životinja i prtljage u željenu destinaciju neovisno o tome je li destinacija udaljena nekoliko stotina kilometara ili se nalazi na drugom kontinentu. Interes za usluge poduzeća koji pružaju usluge prijevoza su u naglom porastu, a razlog tome su niske i pristupačne cijene, udobnost, sigurnost, brzina, povezane su gotove sve veće destinacije kako u Europi, tako i u svijetu te se putnici radije odlučuju za zračni promet upravo zbog direktnih linija prema gradovima. Smisao istraživanja završnog rada je objasniti upravljane marketingom u poduzećima za pružanje usluga prijevoza s dva aspekta: teoretskog i praktičnog, na primjeru poduzeća koji pruža usluge u zračnom prijevozu „Croatia Airlines“ d.d. Rad je koncipiran na način da se sastoji od pet međusobno povezanih dijelova. U prvom dijelu definirani su promet i vrste prometa te kako poduzeća za pružanje usluga prijevoza pozicioniraju svoje usluge na tržište. U drugom dijelu govori se o načinima na koji poduzeća za pružanje usluga prijevoza analiziraju potražnju za uslugama, segmentiraju potrošače i način donošenja njihovih odluka o odabiru pojedinog poduzeća te su razrađene marketinške koncepcije na tržištima prijevoznih poduzeća. Elementi marketinške politike u poduzećima za pružanje usluga prijevoza naslov je trećeg djela u kojemu su opisane politika oblikovanja usluga, politika promocije, prodaje i distribucije. U četvrtom je dijelu razrađeno upravljanje marketingom u poduzeću za pružanje usluga zračnog prijevoza, i to „Croatia Airlinesa“ d.d., odnosno razrađene su tri aktivnosti koje poduzeće primjenjuje pri upravljanju marketingom. Metodologija završnog rada temeljena je na dokazivanju i komparaciji poduzeća za pružanje usluga prijevoza. Da bi se moglo procijeniti u kolikoj su mjeri navedeni stavovi primjenjivi u poduzećima za pružanje usluga prijevoza zračnog prometa, neke od definicija su potkrijepljene primjerima. Pristup izrade ovog završnog rada temelji se na načelu sustavne analize koja podrazumijeva analizu postojećih podataka o poduzećima za pružanje usluga prijevoza te podataka prikupljenih provedbom primarnog istraživanja. Zbog nedostataka relevantnih sekundarnih podataka uključen je u prikupljanje primarnih podataka i voditelj poslovnice „Croatia Airlines“ d.d., a u cilju analiziranja različitih stavova i viđenja budućeg poslovanja poduzeća za pružanje usluga prijevoza u zračnom prometu.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/24
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 07 Oct 2011 10:13
Zadnja promjena: 07 Oct 2011 10:13
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/114

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku