Flojhar, Danijela (2011) Strategije u međunarodnom marketingu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (612kB) |
Sažetak
Najveći dio nacionalnih poduzeća, bez obzira na svoju lokaciju, u određenoj fazi rasta i razvoja želi proširiti svoje poslovanje u inozemstvu. Izborom odgovarajuće strategije nastupa na strano tržište poduzeće određuje okvire poslovanja u inozemstvu u kojima može uspješno razviti vlastite mogućnosti, ali i izložiti se različitim rizicima i nesigurnostima. Međunarodna tržišta su važna jer potpomažu rast poduzeća koje radi zasićenja njihovih domaćih tržišta moraju tražiti nove mogućnosti upravo na inozemnim tržištima. Ovakvim poduzećima preostaju dvije mogućnosti: da razviju konkurentsku sposobnost i konkurentsku prednost kojom će se obraniti od konkurencije na domaćem tržištu, ili da traže nove poslovne mogućnosti na stranim tržištima. Predmet istraživanja su strategije međunarodnog marketinga, odnosno strategije koje poduzeća koriste prilikom ulaska na strana tržišta. Koje sve strategije poduzeće koristi, te koje su specifičnosti pojednih strategija? Na koji način poduzeće analizira tržište i konkurenciju, na koji se način oglašava na stranom tržištu? Kako opstati na stranom stržištu? Ovim radom se pokušava odgovoriti na postavljena pitanja, te je njegova svrha prikazati način na koji će poduzeće odabrati optimalnu strategiju ulaska na odabrano strano tržište. Rad je struktuiran u tri djela. U prvom poglavlju ukratko se objašnjava što je međunarodni marketing, što sve treba analizirati prilikom ulaska na strana tržišta, te na koji način se odabire strategija ulaska na strano tržište. Drugo poglavlje posvećeno je pojavnim oblicima međunarodnog marketinga, odnosno strategijama koja poduzeća koriste prilikom ulaska na strano tržište. Zanimljivo je istražiti kako se taj proces odvija u praksi, stoga je posljednja cjelina posvećena strategiji koje koristi poduzeće „Čateks d.d.” prilikom ulaska na strana tržišta. Prilikom izrade završnog rada korištene su sljedeće metode istraživanja: induktivna i deduktivna metoda, metoda analize i sinteze, metoda diskripcije, komparativna metoda te metoda kompilacije.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/64 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.5 Trgovina s inozemstvom. Vanjska trgovina. Međunarodna trgovina 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 12 Oct 2011 12:15 |
Zadnja promjena: | 12 Oct 2011 12:15 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/120 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |