E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Understanding comparison behavior of grocery shoppers in Croatia

Anić, Ivan-Damir and Marković, Milivoj and Vouk, Rudolf (2008) Understanding comparison behavior of grocery shoppers in Croatia. Ekonomska istraživanja (3). pp. 1-11. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (100kB)

Sažetak

Svrha ovog rada je analizirati ponašanje potrošača koji su skloni pretkupovnom traženju informacija u kupnji prehrambenih proizvoda. Ciljevi istraživanja bili su identificirati prepoznatljiv oblik ponašanja ove grupe potrošača. Hipoteze su testirane s podacima koji su prikupljeni anketom, koja je provedeba u Hrvatskoj. Podaci su analizirani primjenom statističkih analiza - ANOVA, regresije i dvosmjerne tabulacije. Rezultati istraživanja su pokazali da cijenovna osjetljivost kupaca utječe na sklonost potrošača prema pretkupovnom traženju informacija. Cijena je najvažniji čimbenik kupnje za ove kupce, i stoga oni uglavnom izabiru za svoju kupnju diskontne i cash and carry prodavaonice. Meñutim, kupci skloni prema pretkupovnom traženju informacija manje troše od ostalih kupaca. Analiza daje vrijedne implikacije za kreiranje maloprodajne strategije.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 3/2008
Ključni pojmovi: sklonost potrošača prema pretkupovnom traženju informacija, čimbenici izbora prodavaonice, cjenovna osjetljivost kupaca, izbor prodavaonice, rezultati kupnje, ponašanje potrošača
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.5 Cijene. Formiranje cijena. Troškovi
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Sep 2012 11:39
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 07:48
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1280

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku