Jerman, Damjana and Završnik, Bruno (2006) Can marketing capabilities lead to the competitive advantege of the firm? Ekonomska istraživanja (1). pp. 53-64. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (194kB) |
Sažetak
Ovaj rad obuhvaća analizu izvora konkurentne prednosti na uzorku slovenskih poduzeća. Rad dokazuje da razvoj i dostizanje više razine pet vitalnih marketinških sposobnosti (na području diferencijacije proizvoda, istraživanja tržišta, razvoja novih proizvoda, osmišljavanja novih poslovnih ideja i sposobnosti tvrtke da svoje poslovanje prilagodi brzim promjenama na tržištu) može dovesti do konkurentne prednosti. Marketinške sposobnosti kao što su osmišljavanje novih poslovnih ideja i razvoj novih proizvoda mogu poboljšati dugoročnu konkurentnu prednost tvrtke te bi stoga također trebale biti potvrđene ovim radom. Rad se zaključuje analizom implikacija rezultata te naglašava obećavajuća buduća istraživanja.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 1/2006 |
Ključni pojmovi: | konkurentna prednost, marketinška sposobnost |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.137 Konkurencija. Konkurencija u cijeni, kvaliteti, rokovima 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 24 Sep 2012 11:15 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 08:08 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1330 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |