E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Marketinški miks Erste & Steiermarkische banke

Štemberga, Patricia (2012) Marketinški miks Erste & Steiermarkische banke. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (313kB)

Sažetak

Bankarski marketing, stila i jačine kakvog danas susrećemo u razvijenim gospodarstvima, relativno je novijeg datuma. Za Hrvatsku možemo ustvrditi da se tek počeo razvijati 90-ih godina, a u svom prvobitnom obliku pojavio se u SAD-u potkraj 50-ih godina. Prije su bankari imali veoma malo razumijevanja za marketing u bankarstvu i bili su usredotočeni samo na pružanje usluge prema klijentu. Najznačajnijim uzrokom zaokreta u ustaljenim načinima poslovanja smatra se deregulacija bankarskog sektora. Deregulacija bankarstva potaknula je oštru konkurenciju unutar samog sektora, ali je omogućila i poduzetnicima iz drugih gospodarskih grana da se bave poslovanjem dotad isključivo rezerviranim za banke. Uklanjanjem ulaznih barijera, konkurencija je postala jaka, tržište zasićeno, dobitci ugroženi. Od takve situacije najveću korist ostvaruju klijenti. Marketing u bankarstvu je danas za banke od velike važnosti. Marketing bankama pomaže da se diferenciraju od konkurencije i budu prepoznatljive na tržištu. Pomoću marketinga banke privlače nove klijente i kvalitetom svojih usluga ih zadržavaju. Zbog promjenjive okoline i sve veće konkurencije, banke su morale proširiti svoje bankarske usluge. Konkurencija potiče banke na razvijanje marketinškog miksa kako bi opstale na tržištu. Svrha ovog diplomskog rada je prikazati obilježja pružanja bankarske usluge kroz marketinški miks poduzeća. Cilj rada je ukazati na značaj te specifičnosti marketinškog miksa bankarske usluge i prikazati kako banka pruža bankarske usluge kroz marketinški miks poduzeća. Diplomski rad podijeljen je u dva dijela. U prvom poglavlju definira se pojam usluge, opisuje se priroda, karakteristike i klasifikacija usluga, definira se pojam marketinga financijskih institucija, gdje se pobliže opisuju elementi marketinškog miksa bankarskih institucija. Marketinški miks obuhvaća elemente marketinške strategije. Uobičajena je podjela marketinškog miksa na četiri glavna elementa: proizvod, cijenu, distribuciju i promociju. Ipak, navedena podjela u većoj mjeri odgovara potrebama marketinga fizičkih proizvoda. Zbog specifičnih karakteristika usluga i marketinga usluga u marketinški miks usluga često se uključuju dodatne dimenzije, kao npr. procesi, fizičko okruženje i ljudi, pri čemu se govori o konceptu 7P marketinga usluga. U drugom poglavlju definira se i sama tema ovog rada, nastoji se na primjeru Erste & Steiermarkische banke prikazati obilježja marketinškog miksa te način njihova unapre�đenja. Metode znanstvenog rada kojima sam se koristila pri izradi ovog diplomskog rada su metoda kompilacije, metoda analize, te metoda indukcije i dedukcije.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2012/43
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Financijski management
Datum pohrane: 15 Oct 2012 12:17
Zadnja promjena: 15 Oct 2012 12:17
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1606

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku