Brkarić, Karla (2012) Interna komunikacija u poduzeću Holcim (Hrvatska) d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (2MB) |
Sažetak
U ovome radu obrađena je tema internomarketinške komunikacije u poduzeću Holcim (Hrvatska) d.o.o. Razrada teme usmjerena je na prikaz i analizu instrumenata i kanala interne komunikacije u poduzeću. Cilj ovoga rada je prikazati kako se u poduzeću Holcim organiziraju i provode internomarketinške aktivnosti, s naglaskom na internu komunikaciju. Prvi dio rada prikazuje teoretsku razradu osnovnih pojmova i koncepata teme. Obuhvaća pojam i definiciju internog marketinga, te svrhu, ciljeve i elemente internog marketinga, kao i njegovu ulogu i značenje. Zatim slijedi definiranje poslovne komunikacije i vrsta poslovne komunikacije. Nakon toga razrađen je pojam komunikacije u internom marketing, čimbenici koji utječu na internu komunikaciju, zatim uloga, svrha i ciljevi interne komunikacije, oblici i vrste, instrumenti i kanali komunikacije sa zaposlenicima, te naposljetku je prikazana veza između interne komunikacije, motivacije i zadovoljstva zaposlenika. Drugi dio rada prikazuje internomarketinške aktivnosti na primjeru poduzeća Holcim (Hrvatska) d.o.o. Obuhvaća osnovne podatke o poduzeću, internomarketinške aktivnosti poduzeća, te razradu komunikacije u internom marketingu poduzeća kao središnju temu ovoga rada. Slijedi istraživanje zadovoljstva internom komunikacijom zaposlenika Holcima u Hrvatskoj za 2009. i 2010. godinu, korištenjem internih anketa Holcima koje su za potrebe ovoga rada ustupljene od strane poduzeća, te naposljetku prijedlozi za poboljšanje interne komunikacije u poduzeću.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2012/56 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 15 Oct 2012 12:19 |
Zadnja promjena: | 15 Oct 2012 12:19 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1624 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |