E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Interna komunikacija u poduzeću Holcim (Hrvatska) d.o.o.

Brkarić, Karla (2012) Interna komunikacija u poduzeću Holcim (Hrvatska) d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (2MB)

Sažetak

U ovome radu obrađena je tema internomarketinške komunikacije u poduzeću Holcim (Hrvatska) d.o.o. Razrada teme usmjerena je na prikaz i analizu instrumenata i kanala interne komunikacije u poduzeću. Cilj ovoga rada je prikazati kako se u poduzeću Holcim organiziraju i provode internomarketinške aktivnosti, s naglaskom na internu komunikaciju. Prvi dio rada prikazuje teoretsku razradu osnovnih pojmova i koncepata teme. Obuhvaća pojam i definiciju internog marketinga, te svrhu, ciljeve i elemente internog marketinga, kao i njegovu ulogu i značenje. Zatim slijedi definiranje poslovne komunikacije i vrsta poslovne komunikacije. Nakon toga razrađen je pojam komunikacije u internom marketing, čimbenici koji utječu na internu komunikaciju, zatim uloga, svrha i ciljevi interne komunikacije, oblici i vrste, instrumenti i kanali komunikacije sa zaposlenicima, te naposljetku je prikazana veza između interne komunikacije, motivacije i zadovoljstva zaposlenika. Drugi dio rada prikazuje internomarketinške aktivnosti na primjeru poduzeća Holcim (Hrvatska) d.o.o. Obuhvaća osnovne podatke o poduzeću, internomarketinške aktivnosti poduzeća, te razradu komunikacije u internom marketingu poduzeća kao središnju temu ovoga rada. Slijedi istraživanje zadovoljstva internom komunikacijom zaposlenika Holcima u Hrvatskoj za 2009. i 2010. godinu, korištenjem internih anketa Holcima koje su za potrebe ovoga rada ustupljene od strane poduzeća, te naposljetku prijedlozi za poboljšanje interne komunikacije u poduzeću.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2012/56
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 15 Oct 2012 12:19
Zadnja promjena: 15 Oct 2012 12:19
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1624

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku