Stojnić, Petra (2012) Marketing u turizmu na seljačkim gospodarstvima. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (640kB) |
Sažetak
Tema ovog završnog rada je „Marketing u turizmu na seljačkim gospodarstvima“. Cilj istraživanja je doći do spoznaje o važnosti marketinga u turizmu, općenito i posebno u području turizma na seljačkim gospodarstvima kroz primjer Agroturizma „Stari kostanj“. Najprije se pristupilo proučavanju znanstvene i stručne literature. U okviru primarnih izvora, detaljno su proučeni podaci o seljačkim gospodarstvima na web portalima mnogih objekata koji nude svoju uslugu kao takvi. Nakon što su prikupljeni relevantni podaci i informacije, pristupilo se njihovoj obradi i sortiranju, pri čemu se koristilo metodom istraživanja, metodom analize i sinteze, indukcije i dedukcije, te metodom usporedbe. Ovaj završni rad sastoji se od sedam dijelova, pri čemu se uža tematika obrađuje od prvog poglavlja do trećeg poglavlja. U prvom poglavlju, koji nosi naziv ”Teorijsko određenje marketinga“ određuju se osnovni pojmovi vezani za marketing, te se opisuju njegova obilježja, funkcije te specifičnost njegove primjene u turizmu. U drugom dijelu, pod nazivom, “Marketing u turizmu na seljačkim gospodarstvima” detaljno se opisuje pojam ruralnog prostora, analizira se postojeće stanje turizma na seljačkim gospodarstvima, ističu posebnosti ponude i potražnje, karakteristike seljačkog gospodarstva, te se određuje ciljno tržište i analiziraju specifičnosti marketinškog miksa. Treći dio, koji nosi naslov “Marketinške aktivnosti agroturizma „Stari kostanj““ analizira lokaciju i ponudu konkretnog seljačkog gospodarstva, cijenu i promociju te potencijale za njegov razvoj.
Actions (login required)
Pregledaj stavku |