E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Marketing u turizmu na seljačkim gospodarstvima

Stojnić, Petra (2012) Marketing u turizmu na seljačkim gospodarstvima. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (640kB)

Sažetak

Tema ovog završnog rada je „Marketing u turizmu na seljačkim gospodarstvima“. Cilj istraživanja je doći do spoznaje o važnosti marketinga u turizmu, općenito i posebno u području turizma na seljačkim gospodarstvima kroz primjer Agroturizma „Stari kostanj“. Najprije se pristupilo proučavanju znanstvene i stručne literature. U okviru primarnih izvora, detaljno su proučeni podaci o seljačkim gospodarstvima na web portalima mnogih objekata koji nude svoju uslugu kao takvi. Nakon što su prikupljeni relevantni podaci i informacije, pristupilo se njihovoj obradi i sortiranju, pri čemu se koristilo metodom istraživanja, metodom analize i sinteze, indukcije i dedukcije, te metodom usporedbe. Ovaj završni rad sastoji se od sedam dijelova, pri čemu se uža tematika obrađuje od prvog poglavlja do trećeg poglavlja. U prvom poglavlju, koji nosi naziv ”Teorijsko određenje marketinga“ određuju se osnovni pojmovi vezani za marketing, te se opisuju njegova obilježja, funkcije te specifičnost njegove primjene u turizmu. U drugom dijelu, pod nazivom, “Marketing u turizmu na seljačkim gospodarstvima” detaljno se opisuje pojam ruralnog prostora, analizira se postojeće stanje turizma na seljačkim gospodarstvima, ističu posebnosti ponude i potražnje, karakteristike seljačkog gospodarstva, te se određuje ciljno tržište i analiziraju specifičnosti marketinškog miksa. Treći dio, koji nosi naslov “Marketinške aktivnosti agroturizma „Stari kostanj““ analizira lokaciju i ponudu konkretnog seljačkog gospodarstva, cijenu i promociju te potencijale za njegov razvoj.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2012/84
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva
3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.486 Razvoj, poticanje, promicanje turističkog gospodarstva
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 17 Oct 2012 11:46
Zadnja promjena: 17 Oct 2012 11:46
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1691

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku