Igrec, Marija (2011) Koncept imidža u marketingu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (292kB) |
Sažetak
U ovome završnom radu objašnjena je koncepcija imidža. To je veoma široki pojam koji obuhvaća imidž poduzeća, proizvoda, marke, gradova, itd. Kao sam pojam, uveden je davne 1955. godine a elementi koncepcije imidža su npr. ideja, proizvod ili poduzeće koje nazivamo imidž objekt. Imidž ne mora uvijek biti pozitivan; on može biti i negativan ili neutralan. Pozitivan imidž ima mnogo prednosti koje nosi sa sobom kao što su npr. lakši odabir proizvoda u mnoštvu sličnih ili pak doprinos stvaranju lojalnosti potrošača. Za uspješan imidž najvažniji čimbenik su potrošači, pa njima treba posvetiti najviše vremena i pažnje. Imidž je važan element stvaranja vrijednosti za kupce. Imidž također mogu imati i gradovi. Njihov imidž možemo istraživati tako da uzmemo u obzir čistoću gradova, smještaj, prometnu dostupnost, shopping pogodnosti, itd. Za istraživanje imidža gradova uzela sam primjer grada Rovinja, jer imidž grada utječe na oblikovanje imidža cijele županije, ali i cijele države. Svrha ovoga rada je istraživanje pojma i elemenata imidža primijenjeno na imidž grada Pariza i Rovinja. Drugi dio rada objašnjava sam pojam imidž, komunikacijske aktivnosti koje poduzeće može odabrati prilikom obraćanja potencijalnim potrošačima, kako se mjeri učinkovitost tih komunikacijskih aktivnosti te elemente od kojih se imidž sastoji. U trećem djelu pišem o imidžu poduzeća, kako se on stvara i što je zapravo identitet poduzeća. Četvrti dio rada objašnjava imidž proizvoda, a peti imidž marke. Šesti dio se temelji na procesu upravljanja imidžom, koji su najznačajniji čimbenici u tome procesu, kako se imidž kreira te moguće ciljeve imidža. U sedmome djelu sam objasnila imidž grada Pariza i Rovinja, te usporedbu tih dvaju gradova sa aspekta imidža. Korištene metode znanstveno-istraživačkog rada su sinteza, kompilacija i komparacija.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/92 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 20 Oct 2011 10:13 |
Zadnja promjena: | 20 Oct 2011 10:13 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/210 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |