E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Marketinški informacijski sustav u funkciji tržišne orijentacije poduzeća

Šoštarić, Filip (2011) Marketinški informacijski sustav u funkciji tržišne orijentacije poduzeća. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (272kB)

Sažetak

Marketinški informacijski sustav pruža potporu donošenju marketinških odluka. Predstavlja unaprijed osmišljeni (planirani) proces prikupljanja i analiziranja podataka, u svrhu pružanja informacija bitnih za donošenje marketinških odluka o upravljanju marketingom. Uloga marketinškog informacijskog sustava je ispunjavanje potreba menadžera za informacijama, razvoj potrebnih informacija, i pravodobna distribucija informacija do menadžera marketinga. Marketinški informacijski sustav danas predstavlja alat pomoću kojeg poduzeće može doći do pravodobnih i korisnih informacija za kontinuirano poslovanje. Bez točnih informacija teško je držati korak s vodećim konkurentima, isto tako informacije čine bitan preduvjet za razvoj novog proizvoda. Sve kreće od informacija, menadžeri moraju naučiti od kuda krenuti u potrazi za informacijama, na koji način privući informacije, te u koju ih svrhu upotrijebiti. Jednom pronađene informacije potrebno je pohraniti i iskoristiti ih u planirane svrhe. Današnja poduzeća kupuju skupe softwere kako bi lakše pohranjivali i koristili informacije vezane za poslovanje, naravno iako je takva investicija vrlo skupa, donosi brze rezultate, te u budućnosti omogućuje ne samo brže, već i efikasnije poslovanje. Marketinški informacijski sustav danas postaje koristan alat za razvoj poslovanja, te je bez takvog alata danas teško držati korak s vodećim konkurentima. Svrha rada je objasniti važnost marketinškog informacijskog sustava u suvremenim uvjetima poslovanja. Putem ovog rada nastoji se istaknuti koju funkciju ima marketinški informacijski sustav u svakodnevnom radu poduzeća, te koje prednosti donosi na konkretnom primjeru poduzeća „Ericsson Nikola Tesla”. Rad se sastoji od 7 dijelova, no bit se razrađuje u četvrtoj i petoj cjelini. Prvi dio predstavlja uvod u temu u kojem se daje kratki pregled kroz opisana poglavlja, te navodi čitatelja o bitnosti marketinškog informacijskog sustava. Drugi dio opisuje ulogu marketinga, marketinške koncepcije i daje objašnjenje zašto je ona bitna u stvaranju zadovoljstva kupaca. Treći dio ističe važnost informacija u današnjem poslovanju i opisuje ulogu koju one imaju u postizanju efikasnog poslovanja. Četvrti dio predstavlja srž teme, odnosno definira marketinški informacijski sustav, te opisuje njegove glavne sastavnice. Peti dio opisuje kako marketinški informacijski sustav pomaže poduzeću Ericsson Nikola Tesla d.d. u njegovom radu i postizanju efikasnosti. Daje pregled poduzeća, te na temelju primjera opisuje kako marketinški informacijski sustav djeluje i radi unutar njega. Šesti dio je popis literature koja je korištena tijekom pisanja rada, te sedmi prikazuje popis slika koje su korištene u radu radi jednostavnosti prikaza pojedinih procesa. Tijekom pisanja završnog rada korištene su metode analize i sinteze. Glavni izvori podataka koji su se koristili tijekom pisanja i istraživanja jesu stručna i znanstvena literatura, internet, te različite novinske publikacije.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/100
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 20 Oct 2011 10:12
Zadnja promjena: 20 Oct 2011 10:12
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/221

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku