E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

The development and validation of a consumer cosmoplitanism scale: the polar opposite of xenophobic attitudes

Hakan Altintas, Murat and Bahar Kurtulmusoglu, Feride and Kaufmann, Hans Ruediger and Harcar, Talha and Gundogan, Neriman (2013) The development and validation of a consumer cosmoplitanism scale: the polar opposite of xenophobic attitudes. Ekonomska istraživanja (1). pp. 137-154. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (224kB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Potrošački kozmopolitizam se definira kao svjetsko građanstvo, otvorena interakcija sa strancima i potpuna suprotnost od ksenofobičnih stavova. Iako je suprotno od etnocentrizma potrošača, do danas, kozmopolitizam se prvenstveno doživljava kao vrlina ne doživljavanja stranaca kao prijetnje, neimanja osjećaja mržnje prema strancima te obuhvaća kulturnu raznolikost. Temeljem navedene konceptualizacije, naš glavni cilj je razvoj i testiranje alternativne pilot skale za kozmopolitizam potrošača. Petnaest jedinica skale je razvijeno kao rezultat pregleda literature i konzultacija s akademskim stručnjacima. Istraživanje je obuhvaćalo 484 osobe u Turskoj. Eksploratorna faktorska analiza pokazala je da su jedinice skale grupirane u tri faktora. Za mjerenje valjanosti ove skale kozmopolitizma potrošača, potvrdna faktorska analiza(CFA) je pokazala da je faktorski model drugoga reda racionalnije konfiguracije za mjerenje s ciljem utvrđivanja kozmopolitizma potrošača s tri faktora.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 1/2013
Ključni pojmovi: kozmopolitizam potrošača, ksenofobični stavovi
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 May 2013 06:41
Zadnja promjena: 20 May 2013 06:41
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2279

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku