E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Marketinška komunikacija i proces prerade informacija

Tomašić, Sanja (2013) Marketinška komunikacija i proces prerade informacija. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (851kB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Naslov ovog rada je "Marketinška komunikacija i proces prerade informacija". Sastoji se od sedam naslova. Nakon uvoda objašnjena je marketinška komunikacija, od vrsta, elemenata, alata do razvoja strategije marketinške komunikacije te uloga emocija u marketinškoj komunikaciji. Marketinška komunikacija je jako bitna kako za poduzeće tako i za potrošače, ona je određeni informator, putem nje dobivamo razne informacije o proizvodu, usluzi, ona formira potrošačev stav, nekad negativan nekad pozitivan, ona stvara imidž i poruku koja mora doprijeti do srca potrošača. Treće poglavlje opisuje modele komunikacije, masovne i međusobne, odnosno kako informacije dopiru do potrošača i kakva je efikasnost poruke i o čemu ovisi. Četvrto poglavlje se odnosi na preradu informacija, od izloženosti, pažnje, razumijevanja, prihvaćanja do zadržavanja informacija u dugoročnoj memoriji. Proces prerade informacija marketarima najviše koristi u osobnoj prodaji, unapređenju prodaje, dizajniranju ambalaže, davanju imena marke proizvodu i odnosima s javnošcu dakle marketinškoj komunikaciji. U petom poglavlju je objašnjen primjer Brionke i njezine strategije za uspješno pozicioniranje na tržištu i očuvanje liderske pozicije na podrucju Istre.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2013/74
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 18 Jul 2013 10:13
Zadnja promjena: 04 Oct 2013 10:49
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2324

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku